سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استاندار کرمان:

پیگیر راه‌اندازی بازار آب هستیم

استاندار کرمان گفت: پیگیر راه‌اندازی بازار آب هستیم که در صورت حصول نتیجه، بخشی از مشکلات تامین آب صنایع برطرف می‌شود.

هشتاد و یکمین نشست شورای استانی گفت‌و‌گوی دولت و بخش خصوصی در کرمان، به بررسی مسائل، مشکلات و موانع پیش روی توسعه معادن جنوب کرمان پرداخت و مهم‌ترین مباحث مطرح شده در این نشست، تامین زیرساخت‌ها، قوانین و مقررات و افزایش ارتباطات سازمانی بود.

محمدمهدی فداکار استاندار کرمان در این نشست، هماهنگی مدیریتی در جنوب استان را مطلوب دانست و گفت: بخشی از طرح‌های صنعتی باید به منطقه ویژه اقتصادی برود که خدمات زیربنایی در آن فراهم است.

او بیان کرد: پیگیر راه‌اندازی بازار آب هستیم که در صورت حصول نتیجه، بخشی از مشکلات ما برطرف می‌شود.

او تصریح کرد: بخشی از مسائل، مربوط به حوزه قوانین و مقررات است که در صورت امکان اصلاح صورت می‌گیرد؛ اما فعلا با همین ظرفیت‌های قانونی باید کار‌ها را پیش برد.

استاندار کرمان با انتقاد از ایمیدرو بیان داشت: ایمیدرو همه پهنه‌ها را گرفته و از ظرفیت‌های استان کرمان استفاده می‌کند و انتظار می‌رود که کمک‌ها را بخش‌های مختلف داشته باشد.

او بیان داشت: گزارش عملکرد ایمیدرو در حوزه برق و جاده در جنوب استان کرمان تهیه و همچنین ارزیابی محیط زیستی طرح‌ها نیز ارائه شود.

فداکار در خصوص حقوق معادن گفت: براساس قانون بودجه، به میزان واریزی‌هایی که شرکت‌های معدنی بابت حقوق دولتی پرداخت می‌کنند، درصدی باید در اختیار استان قرار گیرد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.