سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برای نخستین بار برگزاری کارگاه آموزشی بازی‌های فکری ویژه مرییان در یاسوج

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش وپرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: سرگروه‌های درس تربیت بدنی و مربیان به مدت ۲ روز با اصول و شیوه‌های بازی‌های فکری آشنا می‌شوند.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش وپرورش این استان در حاشیه برگزاری این کارگاه آموزشی در یاسوج، گفت: بازی‌های ذهنی و فکری علاوه بر سرگرمی موجب هماهنگی بهتر دست و مغز در دانش آموزان می‌شود و اجرای آن نیاز به داشتن فضا یا سالن‌های ورزشی ندارد.

فرشید کرمی افزود: با توجه به اینکه برخی مدارس استان دارای سالن ورزشی نیستند، رونق این بازی‌ها می‌تواند در شرایط نامساعد آب وهوایی زنگ ورزش را برای دانش آموزان در کلاس پربار و جذاب کند.

وی ادامه داد: شرکت کنندگان این دوره تا پایان سال تحصیلی اصول و شیوه‌های بازی‌های ذهنی و فکری را به ۴۵۰ دبیر تربیت بدنی شهرستان‌ها و مناطق استان در قالب کارگاه‌های آموزشی انتقال می‌دهند.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان بیان کرد: پایه گذاری این بازی‌ها در استان فارس بوده و کهگیلویه و بویراحمد اولین استانی است که برای آموزش و توسعه آن در مدارس کارگاه‌های آموزشی برگزار شده است.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: با آموزش و توسعه این بازی‌ها، سال آینده در مدارس دوره‌های ابتدایی و متوسطه اول مسابقات این بازی‌ها تا مرحله کشوری برگزار خواهد شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.