کارگاه سبک زندگی منتظرانه با رویکرد تحکیم بنیان خانواده باحضور بانوان فرهنگی در آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد

کارگاه سبک زندگی منتظرانه به مناسبت بزرگداشت مقام معلم، با حضور بانوان فرهنگی و به همت امور بانوان اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد و با رویکرد تحکیم بنیان خانواده، ارتقای بینش و شایستگی‌های بانوان در عرصه‌های مختلف و تبیین سیمای مطلوب الگوی سوم زن مسلمان برگزار شد.

حسنعلی عزت خواه، مدیر کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد در این کارگاه آموزشی به تشریح و تبیین کلمه انتظار پرداخت و گفت: فرهنگ انتظار در آموزه‌های دینی ما جایگاه ویژه‌ای دارد که آشنایی نسل نوجوان و جوان با فرهنگ مهدویت و انتظار یک ضرورت است.

حجت الاسلام کفیل، پژوهشگر و مولف در زمینه مهدویت و از اساتید مرکز تخصصی مهدویت کشور نیز در این کارگاه آموزشی به تشریح چگونگی رفع مشکلات نوجوانان و ایجاد ارتباط موثر با آنان پرداخت.

او توجه به مسائل دینی و اعتقادی را در تحکیم بنیان خانواده موثر دانست و گفت: در برخورد با نوجوانان باید با مهربانی و سعه صدر برخورد کنیم تا تاثیر گذار باشد.

حجت الاسلام کفیل افزود: ما باید بیشتر امر به معروف باشیم و نسبت به وضع حجاب در جامعه با بینش و آگاهی به فریضه امر به معروف بپردازیم.

صدیقه نیک اقبالی، کارشناس مسئول امور بانوان اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: در گام دوم انقلاب توجه به سبک زندگی ایرانی اسلامی برای تحکیم بنیان خانواده بسیار مورد تاکید قرار گرفته است.

او افزود: امیدواریم با برگزاری چنین کارگاه‌های آموزشی بتوانیم مسیر رشد و تعالی بنیان‌های خانواده را بیش از پیش فراهم آوریم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.