سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تسهیل امور شهروندان با یکپارچه‌سازی اسناد شهرسازی

رئیس کمیته هوشمندسازی شورای اسلامی شهر شیراز گفت: با الکترونیکی فعالیت‌های حوزه شهرسازی و اصلاح فرایند‌های مرتبط با صدور پروانه و تایید نقشه شفافیت بیشتر در این زمینه ایجاد می‌شود.

مهدی نصیری گفت: بعد از انجام فرآیند فوق کلیه فعالیت‌ها از زمان صرف شده توسط کاربران شهرداری روی هر مرحله از کار و بسیاری از مراحل دیگر به صورت شفاف قابل مشاهده خواهد بود.

رئیس کمیته هوشمندسازی شورای اسلامی شهر شیراز گفت: در آینده نیز به ازای بررسی هر پرونده جزئیات تمامی فعالیت‌ها قابل رصد و شفاف خواهد بود.

نصیری گفت: در هر مرحله از فرایند، فعالیت‌ها قابل رصد و شفاف خواهند بودو در فعالیت‌های حوزه شهرداری الکترونیک، شهروندان می‌توانند بدون مراجعه به شهرداری، فعالیت‌های انجام شده، مرحله‌ای که درخواست آن‌ها قرار دارد و نتیجه بررسی توسط کارشناس یا مدیر مربوطه را مشاهده و در صورت نیاز به اصلاح درخواست خود بدون مراجعه اقدام کنند.

او گفت: تمامیاین درخواست‌ها کاملا شفاف و به صورت الکترونیکی قابل مشاهده خواهد بود و به سرعت درخواست‌های شهروندان را افزایش و کیفیت کار کارکنان شهرداری را نیز ارتقا خواهد داد.

عضو شورای اسلامی شهر شیراز گفت: در این فرآیند برای تسهیل در ذخیره سازی و دسترسی سریع به اسناد، می‌بایست کارشناسان و نیرو‌های تخصیص داده شود که این امر توسط اقدامات مربوطه عملیات تبدیل اسناد کاغذی را به اسناد الکترونیک با فرمت‌های مورد درخواست به انجام برسانند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.