سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

طوفان در آمریکا زندگی ۳۱ میلیون آمریکایی را مختل کرد

۳۱ میلیون آمریکایی با هشدار طوفان و برف زمستانی مواجه هستند.

شبکه  تلویزیونی ان.بی.سی آمریکا اعلام کرد یک سامانه طوفان قوی که در سراسر آمریکا در حال حرکت است و سبب بارش حجم عظیمی از برف در ایالت‌های مرکزی و غربی شده است.

این در حالی است که به بیش از ۳۱ میلیون آمریکایی درباره شرایط زمستانی، هشدار داده شده است. ایالت اهایو یکی از طوفان‌هایی است که به شدت دچار سرما شده است. مردم اکثر این ایالت خودشان را برای طوفان‌های شدید آماده می‌کنند. وزش باد‌های ویرانگر در حالی است که چندین طوفان مناطق جنوبی کشور را درنوردیده است.

در یکی از بزرگراه‌های اصلی شهر دنور، به علت برخورد زنجیره‌ای ۲۱ خودرو، این بزرگراه بسته شد. شماری از رانندگان شب را در داخل خودورهای‌شان سرگردان ماندند. روز گذشته بیش از نیمی از پرواز‌هایی که از فرودگاه شهر دنور بود با تاخیر انجام شد.

امروز (جمعه) هم تمرکز مردم بر طوفان و تهدید مربوط به شرایط آب و هوایی سخت است. در مناطقی مانند ایالت اوهایو مردم با خطر باد‌های شدید، بارندگی شدید و طوفان احتمالی مواجه هستند. روز گذشته در ایالت آرکانزاس تایید شد که طوفان‌هایی با سرعت حدود صد مایل در ساعت (حدود ۱۶۰ کیلومتر در ساعت) رخ داد. فعلا نگرانی مردم همین شرایط زمستانی است. این طوفان بسیار بزرگ است و با سرعت مسیر خود را در سراسر کشور طی می‌کند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۵:۱۰ ۳۰ دی ۱۴۰۱
اروپا خشکسالی داره
ناشناس
۱۱:۴۰ ۳۰ دی ۱۴۰۱
:)) خوب میشی!!