سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فراخوان جذب نیرو در مدارس استثنایی کردستان

رئیس آموزش وپرورش استنایی کردستان گفت: آموزش وپرورش استثنایی استان از بین معلمان رسمی وپیمانی آموزش وپرورش جهت فعالیت در مدارس با نیازهای ویژه دعوت به همکاری می کند.

طالب محمدی با اعلام این خبر اظهار کرد: آموزش وپرورش استثنایی استان از بین معلمان رسمی وپیمانی علاقمند به فعالیت در مدارس با نیازهای ویژه با اولویت قرار دادن سوابق کاری و مصاحبه پذیرش می کند.

رئیس آموزش وپرورش استثنایی استان گفت: در این فراخوان اولویت جذب با آموزگاران شاغل در دوره های ابتدایی، پیش دبستانی وهنرآموزان هنرستان ها است.

او افزود:متقاضیان می توانند جهت تکمیل فرم درخواست همکاری تا تاریخ ۳۰ بهمن ماه جاری به شماره  ۲_۰۸۷۳۳۲۳۰۵۴۰ اداره استثنایی تماس بگیرند.

محمدی در ادامه عنوان کرد: آموزش وپرورش استثنایی در عین حال که تخصصی ترین بخش آموزش وپرورش است از مستحق ترین مخاطب و جامعه هدف که دانش آموزان استثنایی می باشند برخوردار است.

او ادامه داد: حرفه ای ترین عنصر آموزش وپرورش معلم است که باید سه ویژگی دانش لازم، تجربه کافی و روش مناسب را در برخورد، تأمین و برآورده کردن نیازهای تربیتی وآموزشی ویژه دانش آموزان دارا باشد.

رئیس آموزش وپرورش استثنایی استان افزود: تأمین نیروی متخصص در آموزش وپرورش استثنایی در مقایسه با آموزش وپرورش عادی دشوارتر است و اگر در حوزه تعلیم وتربیت به شرایط مطلوب برسیم در حوزه های دیگر هم قطعا به شرایط بهینه موضوع خواهیم رسید.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.