سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امدادرسانی مأموران پلیس‌راه اصفهان به بیش از ۴۰۰ خودرو

رئیس پلیس‌راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت:مأموران پلیس‌راه اصفهان در شبانه روز گذشته به بیش از ۴۰۰ خودروی گرفتار دربرف امدادرسانی کردند.

سرهنگ اصغر زارع گفت: با توجه به بارش برف شدید درشبانه‌روز گذشته در محور‌های جنوبی و غربی استان اصفهان که باعث یخبندان و لغزنده شدن این محور‌ها شده است به رانندگان هشدار می‌دهیم از سفر‌های غیرضروری به این نقاط تا عادی شدن شرایط خودداری کنند و در صورت ضرورت زنجیرچرخ همراه داشته باشند.

او با اشاره به امدادرسانی مأموران پلیس‌راه استان اصفهان به بیش از ۴۰۰ دستگاه خودروی گرفتار در برف در شبانه‌روز گذشته، ادامه داد: با توجه به اینکه بسیاری از رانندگان زنجیرچرخ همراه نداشتند به همین دلیل در برف گرفتار شده و باعث بروز ترافیک در برخی از نقاط شده بودند.

رئیس پلیس‌راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان تصریح کرد: جاده‌ها و محور‌های کوهستانی به ویژه گردنه‌هایی مانند گردنه ملااحمد، قرقچی، نیه، و محور داران برف‌گیر هستند و امکان تردد در این نقاط بدون زنجیرچرخ امکان‌پذیر نیست.

او با بیان اینکه همواره رانندگان را به رعایت مقررات عبور و مرور، رعایت سرعت مطمئنه و رعایت فاصله طولی توصیه می‌کنیم، خاطرنشان کرد: امیدوارم تمام رانندگان با عمل به توصیه‌ها و هشدار‌های کارشناسان پلیس‌راه که در جاده‌ها به صورت شبانه‌روزی در خدمت آن‌ها هستند سفری ایمن و بدون حادثه داشته باشند.

منبع:ایمنا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.