فرمانده انتظامی مازندران از امدادرسانی به مسافران و خودرو‌های گرفتار در برف و کولاک سنگین ۲ روز گذشته در محور‌های مواصلاتی استان خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان ساری-سردار مرتضی میرزایی گفت: با توجه به بارش سنگین برف و کولاک شدید و پیش بینی احتمال سقوط بهمن و عدم ایمنی کافی در محور‌های کندوان، هراز و فیروزکوه برای جلوگیری از حوادث غیر مترقبه و حفظ جان مسافران این محور‌ها در مقاطع زمانی مختلف با هماهنگی مبادی ذیربط مسدود شد.

با توجه به صدور اطلاعیه و هشدار‌های هواشناسی و پلیس راه در خصوص وضعیت بد جوی در محور‌های مواصلاتی و تاکید بر پرهیز از سفر‌های غیر ضروری و تجهیز خودرو‌ها به وسایل و لوازم زمستانی، تعدادی از خودرو‌ها در این محور‌ها دچار مشکل شدند.

با بسیج همه امکانات و تقویت گشت‌های انتظامی و امدادی و اعزام نیرو‌های کمکی از دیگر محور‌ها به محور‌های کوهستانی و برف گیر، خودرو‌های گرفتار در برف و مسافران در راه مانده امداد رسانی شد.

سردار میرزایی از اسکان مسافران در پاسگاه انتظامی، پایگاه‌های امداد و نجات جاده‌ای و مناطق امن و امداد رسانی به شهروندان طی دو روز گذشته خبر داد.

برای پیشگیری از بروز حوادث غیر مترقبه به بیش از ۷۰ دستگاه خودروی گرفتار در برف و کولاک در محور‌های مواصلاتی استان امداد رسانی شد.

با توجه به شدت بارش برف در محور کیاسر از بعد از ظهر روز گذشته این محور مسدود شد و تا اطلاع بعدی به علت کاهش ایمنی همچنان مسدود بوده و تلاش برای بازگشایی این محور ادامه دارد.

محور‌های مواصلاتی هراز، فیروزکوه و کندوان در حال حاضر باز و تردد در آن جریان دارد.

پلیس از  رانندگان خواست ضمن رعایت قوانین و مقررات و تجهیز خودرو‌ها به وسایل و تجهیزات زمستانی، پلیس را در برقراری نظم و امنیت ترافیکی در محور‌های کوهستانی یاری کنند.

سردار میرزایی همچنین از تعطیلی مدارس برخی شهر‌ها و مناطق مازندران امروز شنبه ۲ بهمن ماه به علت برف و یخبندان خبر داد.
انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار