سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قدرت نمایی تمدن اسلامی در عرصه جهانی

رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت: با شکوفایی تمدن اسلامی، قدرت در عرصه‌های مختلف با محوریت جمهوری اسلامی متمرکز می‌شود.

رییس سازمان بسیج مستضعفین روز چهارشنبه در همایش شکوه عشایر در مهاباد گفت: قرن جدید به دوران شکوفایی تمدن اسلامی تبدیل شده و شاهد تغییر قدرت از بلوک غرب به شرق دنیا خواهیم بود.

سردار غلامرضا سلیمانی افزود: امروزه دیگر تمدن غربی جذابیت خود را در جهان از دست داده و درگیر بحران معنویت شده است.

وی اضافه کرد: به فرموده مقام معظم رهبری در قرن جدید و طی ۲۵ سال آینده رژیم صهیونیستی در جغرافیای جهانی حذف خواهد شد.

رییس سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: با شکوفایی تمدن اسلامی، قدرت در عرصه‌های مختلف در آسیانه میانه و به محوریت جمهوری اسلامی متمرکز می‌شود.

سردار سلیمانی با بیان اینکه امروزه تمدن اسلامی گفتمان جدیدی را به دنیا معرفی کرده است، گفت: بزرگترین پیروزی جهان اسلام که در گام دوم انقلاب اسلامی نیز به آن اشاره شده است، سقوط رژیم صهیونیستی و آزادی برای مردم مظلوم فلسطین است.

وی افزود: برافراشتن پرچم فلسطین توسط هواداران کشور‌های مختلف در میادین جهانی از جمله جام جهانی فوتبال ۲۰۲۲ قطر پیامد‌های بسیار روشنی در بردارد و اینکه دیگر نباید شاهد غارت و اسارت در سرزمین و جغرافیای مسلمانان باشیم.

وی با بیان اینکه صدای مردم مظلوم فلسطین اکنون به گفتمانی برای آزادی تبدیل شده است، تاکید کرد: امروز دیگر با زور اسلحه و تحمیل فشار نمی‌توان برای رژیمی غاصب کشور ایجاد کرد و در آینده نزدیک حذف این رژیم جعلی را شاهد خواهیم بود.

سردار سلیمانی در ادامه آذربایجان غربی را نماد وفاداری و دلبستگی به انقلاب اسلامی دانست و گفت: حضور عشایر غیور در این منطقه و دفاع از انقلاب اسلامی بر کسی پوشیده نیست و هزاران شهید اهل سنت در طول ۴۴ سال گذشته گواه بر این ادعا است.

رییس سازمان بسیج مستضعفین یادآور شد: در اوایل پیروزی انقلاب اسلامی این مردم و عشایر بودن که در کنار سایر نیرو‌های نظامی از این حکومت اسلامی دفاع کردند و اکنون نیز به پایه اصلی امنیت و اقتدار نظام تبدیل شده‌اند.

بسیجیان برای رفاه و امنیت مردم از جان خود گذشتند

امام جمعه مهاباد نیز در این مراسم گفت: بسیجیان برای رفاه و امنیت مردم از جان خود گذشته و مظلومانه در حوادث اخیر شهید شدند.

ماموستا عبدالسلام امامی با بیان اینکه مجاهدت بسیجیان در عرصه‌های مختلف فراموش شدنی نیست، افزود: این قشر فداکار بدون هیچ گونه چشمداشتی و در راه رضایت خداوند به مردم خدمت کرده و پاداش آنان تنها نزد پروردگار خواهد بود.

وی اضافه کرد: امروز در سایه انقلاب اسلامی از امنیت پایدار بهره‌مندیم و با اتحاد و همبستگی و تحت فرامین رهبر مقام معظم رهبری بر تمام مشکلات غلبه می‌کنیم.

ماموستا امامی یادآور شد: به خود می‌بالیم که در سایه رهبری قرار داریم که یک مجتهد جامع بوده و دستور‌های ایشان به عنوان نقشه راه تداوم انقلاب اسلامی است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.