سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری نوبت اول کنکور سراسری در ۹ شهرستان چهارمحال و بختیاری

رئیس دانشگاه شهرکرد گفت: ۱۷ هزار و ۶۸۸ نفر در چهارمحال و بختیاری برای شرکت در نوبت اول کنکور سراسری ثبت‌نام کرده‌اند.

رئیس دانشگاه شهرکرد با اشاره به اینکه ۱۷ هزار و ۶۸۸ نفر در استان برای شرکت در نوبت اول کنکور سراسری ثبت‌نام کرده‌اند، گفت: این آزمون در ۹ شهرستان شهرکرد، بروجن، فارسان، کوهرنگ، کیار، خانمیرزا، اردل، لردگان و بن برگزار می‌شود.

یاسر پیرعلی افزود: ۱۷ هزار و ۶۸۸ نفر در چهارمحال و بختیاری برای شرکت در نوبت اول کنکور سراسری ثبت‌نام کرده‌اند.


بیشتر بخوانید


رئیس دانشگاه شهرکرد ادامه داد: این آزمون در ۹ شهرستان شهرکرد، بروجن، فارسان، کوهرنگ، کیار، خانمیرزا، اردل، لردگان و بن برگزار می‌شود.

پیرعلی اظهار داشت: شهرکرد با ۷ هزار و ۳۳ نفر بیشترین و کوهرنگ با ۱۹۳ نفر کمترین تعداد داوطلبان را دارد.

وی ضمن تاکید بر لزوم همت مضاعف عوامل اجرایی در برگزاری نوبت اول کنکور سراسری، بیان کرد: اعتمادسازی و جلب اعتماد مردم با برگزاری شایسته آزمون امکان‌پذیر است، لذا این آزمون باید با دقت و سلامت کامل برگزار شود.

رئیس دانشگاه شهرکرد، تبیین حرکت دانش‌بنیان سازمان سنجش در برگزاری کنکور‌های آتی، رفع مشکلات احتمالی حوزه‌های شهرستانی و مخازن اصلی و فرعی آزمون را از موارد مهم در برگزاری آزمون دانست و افزود: برگزاری صحیح آزمون‌ها به‌ویژه از لحاظ اخلاقی و امانت‌داری اهمیت بسیار بالایی دارد.

پیرعلی با اشاره به برگزاری کنکور سراسری ۱۴۰۲ در ۲ نوبت، مطرح کرد: نوبت اول آزمون سراسری روز‌های پنجشنبه و جمعه ۲۹ و ۳۰ دی‌ماه ۱۴۰۱ برگزار می‌شود.

رئیس دانشگاه شهرکرد افزود: آزمون گروه‌های علوم تجربی و زبان‌های خارجی در روز پنج‌شنبه و آزمون گروه‌های علوم انسانی، علوم ریاضی و هنر در روز جمعه برگزار می‌شود.

گفتنی است، حدود ۹۷۹ هزار داوطلب در کشور برای شرکت در نوبت اول کنکور سراسری ۱۴۰۲ ثبت‌نام کرده‌اند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.