مشاور رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی گفت: شهرستان کوهرنگ می‌‍‌تواند یکی از نقاط هدف طرح آبادانی و پیشرفت بنیاد مستضعفان قرار گیرد.

وحید کمر روستا در دیدار با استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: در حال حاضر بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی در ۴۰ منطقه محروم کشور مستقر است و برنامه‌های محرومیت‌زدایی را در قالب طرح آبادانی و پیشرفت بنیاد مستضعفان در این مناطق اجرا می‌کند.

مشاور رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی افزود: این نهاد برنامه‌های محرومیت‌زدایی بسیاری در زمینه‌های عمرانی، فرهنگی، سلامت و اشتغال دارد.

وی ادامه داد: محرومیت در شهرستان کوهرنگ بیشتر از سایر شهرستان‌های استان است و این شهرستان می‌‍‌تواند یکی از نقاط هدف طرح آبادانی و پیشرفت بنیاد مستضعفان قرار گیرد.


بیشتر بخوانید


کمر روستا اضافه کرد: احداث جاده و مسجد برای روستای بیراهگان و اقدامات آموزشی و فرهنگی در این منطقه از دیگر نمونه کار‌های انجام شده توسط گروه‌های جهادی در شهرستان کوهرنگ است.

مشاور رئیس بنیاد مستضعفان گفت: هم‌اکنون در این منطقه حافظ ۲۰ جز قرآن وجود دارد و امسال ۳۰ نفر قبولی کنکور سراسری از بین دانش‌آموزان مورد حمایت نهاد‌های حمایتی، در این منطقه بودند.

وی اظهار داشت: تاکنون چندین طرح محرومیت‌زدایی در قالب طرح‌های مسئولیت اجتماعی در شهرستان کوهرنگ توسط بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی اجرا شده است.

کمر روستا افزود: احداث سه زمین چمن مصنوعی در مناطق سمسامی، بازفت و خویه شهرستان کوهرنگ با هزینه احداث هر کدام یک میلیارد تومان از جمله این طرح‌ها است.

وی اضافه کرد: در دو سال گذشته افزون بر دو هزار نفر از اهالی شهرستان کوهرنگ از خدمات پزشکی و دندانپزشکی گروه‌های جهادی با حمایت بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی بهره‌مند شدند و حدود شش هزار بسته کمک معیشتی بین نیازمندان شهرستان توزیع شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۳ ۰۵ آبان ۱۴۰۱
با توجه به اینکه بزرگترین شهرستان استان چهارمحال و بختیاری کوهرنگ است ساخت بیمارستان بزرگ در این شهرستان لازم است
آخرین اخبار