سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

درگیری دوباره نظامیان صهیونیست با فلسطینی‌ها

نظامیان صهیونیست در کرانه باختری بار دیگر با فلسطینی‌ها درگیر شدند.

منابع محلی و شاهدان از درگیری‌ها میان فلسطینی‌ها و نظامیان رژیم اشغالگر صهیونیستی در شهرک یعبد در نزدیک جنین در کرانه باختری خبر دادند.

این منابع اعلام کردند، درگیری‌ها میان فلسطینی‌ها و نظامیان اشغالگر در شهرک یعبد پس از آن آغاز شد که شماری از نظامیان به این شهرک یورش بردند.

این در حالی است که وزارت بهداشت فلسطین روز یکشنبه اعلام کرد، یک جوان فلسطینی به نام «احمد کحله» به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست در ورودی شهرک سلواد در شرق رام الله به شهادت رسیده است.

وزارت بهداشت فلسطین افزود، نظامیان اشغالگر از فاصله نزدیک (فاصله صفر) به سوی این جوان فلسطینی در داخل خودرو وی تیراندازی کردند که به زخمی شدن و در نهایت به شهادت او منجر شد.

ارتش رژیم اشغالگر ابتدا اعلام کرده بود که این جوان قصد انجام عملیات با سلاح سرد علیه نظامیان صهیونیست در ورودی شهرک سلواد داشت که با شلیک گلوله به قتل رسید، اما پس از چند ساعت از اظهارات خود درباره قصد این جوان برای اجرای عملیات با سلاح سرد عقب نشینی کرد، اما به جزئیات بیشتری درباره علت تیراندازی به سمت «احمد کحله» اشاره‌ای نکرد.

در همین حال؛ شاهدان از تیراندازی مبارزان مسلح (فلسطینی) به سمت یک اتوبوس حامل شهرک نشینان صهیونیست در نزدیکی شهرک حلحول در شمال شهر الخلیل در کرانه باختری خبر دادند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.