سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای پویش نذر خوشبختی در یزد

مدیرکل سازمان انتقال خون یزد گفت: با همکاری شبکه فعالین ازدواج یزد و انتقال خون استان طرح نذر خوشبختی در یزد اجرا می‌شود.

محمدرضا آقایی مدیرکل سازمان انتقال خون یزد گفت: پویش نذر خوشبختی به منظور ترویج فرهنگ اهدای خون و گسترش این فرهنگ بین زوج‌های جوان و خانواده و جوانان، با همکاری شبکه فعالین ازدواج یزد و انتقال خون استان برگزار می‌شود.

او افزود: این طرح از سالروز پر خیر و برکت میلاد حضرت زهرا (س) آغاز و تا میلاد فرزند بزرگوارش امام حسن مجتبی (ع) در نیمه ماه مبارک رمضان ادامه دارد.

آقایی ادامه داد: زوج‌هایی که کمتر از یکسال از تاریخ ازدواج آنان گذشته است، می‌توانند در این پویش شرکت کنند و اهدای خون هر دو زوج با هم انجام شود.

مدیرکل سازمان انتقال خون یزد اظهار داشت: زوج‌های جوان پس از دریافت دعوتنامه از شبکه فعالین ازدواج (شفا)، به پایگاه انتقال خون ابوذر مراجعه کنند تا اهدای خون و ثبت عکس خاطره برای این عزیزان انجام شود.

آقای تصریح کرد: در مرحله دیگر ماهانه تیم سیار انتقال خون در مرکز شفا مستقر می‌شود و پس از فراخوان از زوج‌های جوان خونگیری انجام می‌شود و برای این عزیزان هدایای فرهنگی و معنوی متنوعی در نظر گرفته شده است.

مدیر کل سازمان انتقال خون یزد تصریح کرد: کلیه زوج‌های جوان در صورت تمایل برای دریافت دعوتنامه و شرکت در طرح و پیش ثبت نام می‌توانند با شماره تلفن ۳۶۳۰۴۹۰۰ تماس بگیرند یا به شبکه فعالین ازدواج به آدرس خیابان مهدی، کوچه ۲۳ جنب، مسجد صاحب الزمان (عج) مراجعه کنند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.