سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری همایش های آموزشی پدافند غیرعامل در زرند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری زرند از برگزاری همایش‌های آموزشی پدافند غیرعامل، ویژه مدیران در زرند خبر داد.

جلسه شورای پدافند غیرعامل شهرستان زرند به ریاست سید رضا حسینی نژاد فرماندار زرند و با حضور محمد ایزدی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری و جمعی از مسئولان در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

سیدرضا حسینی نژاد با بیان اینکه پدافند غیرعامل، امری مهم و متفاوت از بحث مدیریت بحران و عملیات نظامی است، گفت: پدافند غیرعامل، دفاع غیرنظامی است که به جنگ افزار نیاز ندارد و با اجرای آن می‌توان از وارد شدن خسارات زیاد مالی به تجهیزات و تاسیسات حیاتی جلوگیری کرد.

او اجرا و برگزاری مانور‌های خودحفاظتی برای  آمادگی دفاع غیرنظامی را امری ضروری دانست و مورد تاکید قرار داد.

رییس شورای پدافند غیرعامل شهرستان زرند با اشاره به حجم، رشد و توسعه چشمگیر چندساله اخیر زرند در حوزه صنایع و معادن، افزود: آموزش نیرو‌های تحت امر بخش خصوصی و دولتی در خصوص پدافند غیرعامل و همچنین اجرا و برگزاری مانور‌های خودحفاظتی به منظور آمادگی دفاع غیر نظامی، ضرورتی اجتناب ناپذیر است.

 محمد ایزدی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری زرند نیز در این جلسه از برگزاری همایش‌های بزرگ آموزشی شهرستانی پدافندغیرعامل، ویژه مدیران دستگاه‌های اجرایی، نهادها، سازمان‌ها و شرکت‌های خصوصی خبر داد.

او آموزش را مهم‌ترین مولفه آمادگی پدافند غیرعامل دانست و بیان داشت: هدف ما از برگزاری این همایش‌ها و دوره‌های آموزشی، آمادگی مدیران امر  برای آموزش‌های بعدی به نیرو‌های تحت امر و متبوع خود در سطح شهرستان است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.