سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیشرفت ۹۰ درصدی طرح تقاطع غیرهمسطح میدان دانشگاه شهید چمران

معاون فنی و عمرانی شهرداری اهواز گفت: در حال حاضر طرح میدان دانشگاه ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و یک مسیر آن تنها نیاز به آسفالت و ایزوگام دارد.  

پرویز حسینی می‌گوید: نصب قطعات در شرایط جوی مه‌آلود و با رطوبت بالا امکان‌پذیر نیست و در این شرایط در صورت بتن‌ریزی نیز کار بی‌کیفیت خواهد بود. از طرف دیگر، انجام جوشکاری در شرایط رطوبت بالا، خطر اتصال برق دارد و اولویت در کار، رعایت ایمنی است.

او با اشاره به اعلام قبلی شهرداری اهواز مبنی بر تکمیل طرح تقاطع غیرهمسطح میدان دانشگاه شهید چمران در ۳۰ دی‌ماه و خاموش شدن تابلوی روزشمار آن، گفت: نمی‌توانیم این شرایط را نادیده بگیریم و در حال حاضر به دلیل این شرایط جوی راندمان کار از نصب ۴ قطعه در روز، به یک قطعه رسیده است.

به گفته آقای حسینی حداقل باید ۳ روز هوا خشک باشد تا آسفالت انجام شود، اما اکنون ۳ هفته است با شرایط جوی غیر قابل انتظار مواجه هستیم، اما تمام تلاش‌ها بهره برداری این طرح در دهه فجر است.

معاون فنی و عمرانی شهرداری اهواز با اشاره به دیگر عوامل موثر در تاخیر در تکمیل این طرح گفت: با توجه به نوسانات ارز، حدود ۳ هفته کابل‌های اتصالی در بازار توزیع نمی‌شد که این کار نیز کمی در این زمینه تاثیرگذار است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.