سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همه محورهای مواصلاتی اصلی و گردنه های استان قزوین باز است

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین گفت: تمامی مسیر‌های شریانی قزوین و گردنه‌های مسیر‌های اصلی استان با وجود بارش برف با تلاش عوامل راهداری باز است.

جواد حق لطفی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گفت: با تلاش شبانه روزی راهداران استان و عملیات برف روبی و نمک پاشی در حال حاضر تمامی مسیر‌های آزادراهی، بزرگراهی و راه‌های اصلی استان قزوین باز هستند و تردد در آن‌ها به شکل عادی، اما کند در حال انجام است.

این مسوول گفت: ۴۵۰ راهدار در طول مسیر‌های ارتباطی استان قزوین در آماده باش کامل قرار دارند و مشغول عملیات برف روبی و نمک پاشی هستند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین اظهار داشت: در تمامی مسیر‌های ارتباطی استان قزوین شاهد بارش برف هستیم و از شهروندان تقاضا داریم با توجه به شرایط نامساعد جوی سفر‌های خود را به تعویق بیاندازند.

حق لطفی یادآور شد: در برخی محور‌ها از جمله گردنه‌ها با کاهش دید افقی روبرو هستیم که لازم است رانندگان حین عبور از این مسیر‌ها احتیاط بیشتری داشته باشند و با عوامل راهداری و پلیس راه همکاری کنند.

وی اظهار داشت: شهروندان پیش از انجام هرگونه سفر می‌توانند از طریق ارسال عدد ۱۴۱ از طریق پیامک به شماره ۱۰۰۰۱۴۱ از آخرین وضعیت راه‌های کشور و استان قزوین مطلع شوند.

استان قزوین دارای ۲۱۷ کیلومتر آزادراه و همچنین ۳۲۸ کیلومتر بزرگراه است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.