سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تشکیل پرونده قضایی برای تصادف اتوبوس در تفرش

تشکیل پرونده رسیدگی به ابعاد مختلف تصادف اتوبوس در تفرش در دادگستری این شهرستان تشکیل شد.

حجت الاسلام موسوی،  رئیس کل دادگستری استان مرکزی گفت: از لحظات اولیه وقوع حادثه، با هماهنگی با مسئولین میدانی حاضر در صحنه تصادف و در کنار امدادرسانی‌های مورد نیاز توسط دستگاه‌های اجرایی، دستورات قضایی لازم به منظور شناسایی و انتقال مصدومین حادثه صادر شد.

حجت الاسلام موسوی افزود: پرونده‌ای از منظر مدعی‌العمومی جهت تحقیقات فنی و قضایی در راستای شناسایی علت یا عوامل، قصور یا تقصیر و ترک فعل احتمالی در دادگستری این شهرستان تشکیل و دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان مامور پیگیری و نظارت بر فرایند آن شد.

او اضافه کرد: متاسفانه حادثه دلخراش تصادف محور تفرش موجب جان باختن و مصدومیت جمعی از هم‌استانی‌های عزیز شد که بسیار تالم‌آور بود که جا دارد این مصیبت دردناک را به مردم شریف استان مرکزی و خانواده‌های داغدیده جان‌باختگان این حادثه تسلیت بگویم.

رئیس کل دادگستری استان مرکزی بیان کرد: از خداوند متعال برای مرحومین رحمت واسعه و برای خانواده‌های محترم آنها، صبر و شکیبایی و برای مصدومان این حادثه سلامتی و شفای عاجل داریم.

صبح روز پنجشنبه ۲۲ دیماه در حادثه تصادف اتوبوس با کامیون مجموعا ۵ نفر شامل رانندگان دو خودرو و سه نفر از سرنشینان اتوبوس در دم جان باختند و ۱۱ مصدوم حادثه به بیمارستان‌های تفرش و اراک از طریق آمبولانس، اتوبوس آمبولانس و بالگرد منتقل شدند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.