سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ترخیص ۵ نفر از مصدومان تصادف اتوبوس در تفرش

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: ۵ نفر از مجروحین و مصدومان حادثه ی تصادف اتوبوس در تفرش پس از دریافت خدمات درمانی مرخص شدند.

امانی سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: خوشبختانه ۵ نفر از مجروحین و مصدومان حادثه‌ی تصادف روز پنجشنبه تفرش پس از دریافت خدمات درمانی مناسب، مرخص شدند.

امانی افزود: صبح روز  پنجشنبه و پس از اعلام این تصادف، بلافاصله به محل حادثه و شهرستان تفرش همراه با اتوبوس آمبولانس و اورژانس هوایی و همکاران مرتبط با این بحران، اعزام شدیم و از همان ابتدا سعی در مدیریت این بحران و ارایه خدمت مناسب به مصدومان نمودیم.

او اضافه کرد: از تعداد ۳ نفری که در بیمارستان والفجر تفرش بستری بودند، ۲ نفر به نام‌های فاطمه صادقی و نازنین هدایتیان از این مرکز درمانی ترخیص شده و همچنین یک نفر به نام سیده سعیده تفرشی عصر دیروز به دلیل سردرد و افت هموگلوبین برای انجام سی تی اسکن به بیمارستان ولیعصر اراک، اعزام شده است.

 سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اراک بیان کرد: همچنین در پیگیری‌های امروز نیز مشخص شد، ۳ نفر از ۹ مصدومی که در این مرکز بستری بودند، مرخص شده اند.

او ادامه داد: یک نفر از این بیماران در بخش‌های اورژانس زنان و ۲ نفر هم در اورژانس مردان، بستری بودند.

امانی در ادامه تصریح کرد: ۶ بیمار هم در بخش‌های مختلف بیمارستان بستری و در حال گذراندن ادامه مراحل درمان خود هستند.

او افزود: این بیماران در بخش‌های icu، ارتوپدی، جراحی اعصاب، جراحی مردان و اورژانس زنان بستری هستند که پس از اعلام نظر پزشکان مرخص خواهند شد.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اراک در پایان گفت: خوشبختانه حال هیچ یک از بیماران وخیم نیست و همکاران بیمارستان ولیعصر نیز ضمن نشان دادن آمادگی مجدد خود در مواقع بحرانی، مشغول ارائه خدمات به مصدومان و سایر مراجعین به این مرکز شلوغ و پرازدحام هستند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۱:۱۳ ۲۴ دی ۱۴۰۱
خداوند همه درگذشتگان رو رحمت کنه و به بازماندگانشون صبر بده
همگی جوان بودن
اگر تفرش چند تا کارخونه داشت دیگه جووناش نمیرفتند کارخونه های شهرهای دیگه
گردنه های تفرش بسیار خطرناک هستند و هر روز خانواده های زیادی استرس رفت و آمد عزیزانشون رو توی این گردنه ها دارن

از مسئولین میخواهیم فکری به حال صنعت و اشتغال جوونای تفرشی کنند