سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تمدید تعطیلی ها تا ۲۵ دی ماه در خراسان جنوبی

سخنگوی ستاد مدیریت مصرف انرژی در خراسان جنوبی از تعطیلی ادارات، دستگاه‌های اجرایی و مراکز آموزشی خراسان جنوبی در روز‌های شنبه و یکشنبه ۲۴ و ۲۵ دی خبر داد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری و سخنگوی ستاد مدیریت مصرف انرژی به اخطار نارنجی هواشناسی برای برودت هوا اشاره کرد و گفت: بنا به پیشنهاد شرکت گاز استان و تصویب کارگروه استانی مدیریت مصرف انرژی و موافقت استاندار خراسان جنوبی به منظور رفاه حال عموم مردم و همچنین رعایت اصل صرفه‌جویی در مصرف انرژی، تعطیلی ادارات، دستگاه‌های اجرایی، سازمان ها، نهادها، مدارس و مراکز آموزشی استان تا روز یکشنبه ۲۵ دی ماه تمدید شد.

عباس زاده افزود: مراکز درمانی و بهداشتی، امدادی و عملیاتی و خدمات رسان از این قاعده مستثنی است.

به گفته وی تمامی مدارس دوره ابتدایی استان اعم از نوبت صبح و عصر در این روز‌ها بصورت مجازی است و امتحانات متوسطه اول و دوم و همچنین امتحانات نهایی براساس برنامه ریزی‌های قبلی به قوت خود باقی است و برگزار می‌شوند.

سخنگوی ستاد مدیریت مصرف انرژی در خراسان جنوبی گفت: با توجه به تداوم موج سرما و به منظور امکان تامین گاز بویژه در بخش خانگی، از همه مردم و مشترکان می‌خواهیم که تمام همت خود را برای صرفه جویی در مصرف گاز به کار گیرند.

عباس زاده افزود: همچنین به همه هم استانی‌ها توصیه می‌شود از سفر‌های غیرضروری بپرهیزند و از تردد در محور‌های مواصلاتی برای لغزندگی و یخ زدگی ناشی از سرمای شدید بپرهیزند.

وی با تأکید بر این که این تصمیمات و توصیه‌ها صرفاً برای حفظ سلامت و رفاه هم استانی‌ها اتخاذ می‌شود، گفت: همراهی و همکاری مردم تحقق بهتر تصمیمات و برنامه‌ها را به همراه دارد.

براساس مصوبه ستاد مدیریت مصرف انرژی استان و موافقت استاندار خراسان جنوبی، تمامی ادارات و دستگاه‌های اجرایی روز شنبه و یکشنبه ۲۴ و ۲۵ دی تعطیل است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.