سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

با دستور مدعی العموم در کرمان:

با مرخصی و اعمال انواع نهادهای ارفاقی برای ۱۹۱ زندانی زن موافقت شد

بخشی گفت: به مناسبت ولادت حضرت زهرا (س) و روز مادر با مرخصی و اعمال انواع نهادهای ارفاقی برای ۱۹۱ زندانی زن در کرمان موافقت شد.

مهدی بخشی گفت : به مناسبت ولادت با سعادت حضرت فاطمه (س) و روز مادر با مرخصی و اعمال انواع نهادهای ارفاقی برای ۱۹۱ نفر از بانوان در بند زندان های استان کرمان موافقت شد و این افراد این ایام خجسته را در کنار خانوادهایشان سپری خواهند کرد.

او  در تشریح جزییات این خبر افزود: پس از دستور ریاست معزز قوه قضاییه مبتنی بر اتخاذ تمهیدات لازم برای آزادی و بهره مندی زندانیان زن در ایام ولادت حضرت فاطمه (س)، فورا رسیدگی به این موضوع در دستور کار دادستانی های سراسر استان قرار گرفت.

 دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان بیان داشت: در همین رابطه قضات و دادستان های سراسر استان کرمان با حضور در زندان های سطح استان کرمان به صورت چهره به چهره با مددجویان زن دیدار و به مشکلات حقوقی و قضایی آنان رسیدگی کردند.

او افزود: در بازدیدهای صورت گرفته، ضمن بررسی درخواست ها و ارائه ارشادات و راهنمایی‌های قضایی در خصوص تسریع در رسیدگی ها، تخفیف در قرار تامین، اختصاص پابند الکترونیکی، تعلیق اجرای مجازات، اعطای مرخصی، اعسار و آزادی مشروط، دستورات مقتضی صادر شده است. 
بخشی بیان کرد: در این بازدیدها مقرر شد از سوی انجمن حمایت از زندانیان نیازمند، مساعدت های لازم در خصوص خانواده های مددجویان زن بی بضاعت صورت پذیرد .

دادستان کرمان از تلاش های شبانه روزی مدیران و کارکنان زندان های سراسر استان کرمان قدردانی کرد .

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.