حجت‌الاسلام حمیدی با اشاره به ۶۳ سال عمر پربرکت شهید سلیمانی در زندگی دنیایی، گفت: امروز در شهر‌های مختلف این استان شاهد آزادی ۶۳ زندانی از محکومان مالی و بدهکاران معسر هستیم.

حجت‌الاسلام حمیدی رئیس کل دادگستری استان کرمان در آیین کمک به آزادی زندانیان محکوم مالی و جرایم غیرعمد که با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای در دادگستری استان کرمان و به صورت ارتباط ویدئوکنفرانسی با دادگستری‌های کل سراسر کشور برگزار شد، با اشاره به ۶۳ سال عمر پربرکت شهید سلیمانی در زندگی دنیایی، گفت: امروز ما در شهر‌های مختلف استان کرمان شاهد آزادی ۶۳ زندانی از محکومان مالی و بدهکاران معسر هستیم.

او با اشاره به آزادی ۱۷۵ نفر از مددجویان واجد شرایط به همت ستاد دیه طی ۹ ماه گذشته، گفت: در ماه مبارک رمضان امسال، ۲۵ جشن گلریزان در استان کرمان برگزار شد و بیش از ۱۸ میلیارد تومان برای آزادسازی زندانیان از سوی خیرین تعهد شد که از این مبلغ تا امروز بیش از ۱۴ میلیارد تومان به حساب ستاد دیه پرداخت شده است.

عتباتی رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی نیز در این مراسم با اشاره به آزادی ۲۶۴ نفر از محکومان مالی و جرایم غیرعمد، از توزیع ۹۰۰ بسته معیشتی میان خانواده‌های زندانیان بی‌بضاعت خبر داد.

آسیابی رئیس کل دادگستری استان گلستان نیز در این مراسم گفت: در آستانه سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی علاوه بر آزادسازی ۶۳ نفر از محکومان مالی و جرایم غیرعمد در استان گلستان، روز گذشته با حضور خدام آستان قدس رضوی و اولیاء دم دو پرونده محکومان به قصاص، منتهی به صلح و سازش شدند.

او افزود: با موارد روز گذشته تعداد احکام قصاص منتهی به صلح و سازش در استان گلستان طی امسال، به عدد ۱۸ رسیده است.

توسلی زاده رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه هم در این مراسم از آزادی ۱۸۸ نفر از زندانیان که ۳ نفر از آن‌ها محکوم به قصاص نفس بودند خبر داد.

صادقی رئیس کل دادگستری استان خراسان رضوی نیز از آزادی ۱۳۰ نفر از زندانیان استان خراسان رضوی به مناسبت سومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی خبر داد.

دهقان رئیس کل دادگستری استان خوزستان نیز در این مراسم از آزادی بیش از ۱۰۰ زندانی، اعطای مرخصی به ۳۵۰ نفر از مددجویان و ایجاد صلح و سازش در ۴ پرونده قصاص این استان در آستانه سومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی خبر داد.

القاصی رئیس کل دادگستری استان تهران نیز طی سخنانی گفت: همزمان با ایام سومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی، به همت اعضای هیئت امنای ستاد دیه و شورا‌های حل اختلاف استان تهران و با تلاش همکاران قضایی، سه گروه ۶۳ نفره از زندان آزاد شدند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار