سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

صحرایی:

کرمانشاه تنها با تلاش یک نفر استاندار آباد و زیبا نمی‌شود

استاندار کرمانشاه با تاکید بر لزوم تلاش همه برای توسعه استان گفت: استان تنها با تلاش یک نفر استاندار آباد و زیبا نمی‌شود و برای رسیدن به کرمانشاهی آباد، زن و مرد باید دوشادوش هم کار کنیم .

محمد طیب صحرایی استاندار کرمانشاه در نشست نقش زنان در توسعه استان با تاکید بر نقش موثر زنان در توسعه استان گفت : اگر می‌خواهیم استانی متعالی و رو به رشد داشته باشیم، نیازمند همفکری تمام اعضای جامعه هستیم‌.

وی با بیان اینکه زنان نیمی از جمعیت استان را تشکیل می‌دهند، گفت: قطعا حضور فعال و اثرگذار بانوان در توسعه استان اثرگذار خواهد بود.

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه وجه اشتراک تمام زنان در عرصه های مختلف زن بودن آنها است، گفت: اگر زنان بخواهند در عرصه های فردی و اجتماعی اثرگذار باشند، باید در گام اول اعتقاد و اعتماد به ارزشمند بودن خود داشته باشند.

وی افزود: اولین نکته مهم این است که یک زن به زن بودن خود مفتخر باشد و زمانی که قدر و قیمت و ارزش خود را بداند میتواند از دیگران انتظار داشته باشد که به ارزشمند بودن او احترام بگذارند.

صحرایی گفت: ارزش هر فرد کرامت اوست که خداوند به زن و مرد فارغ از جنسیت عطا کرده و زنان باید ارزش این کرامت وجودی خود را بدانند.

وی افزود: زنان ما نباید منتظر قهرمان باشند و خود باید به قهرمان زندگی خود در تمام عرصه‌ها تبدیل شوند و این زنان هستند که اگر به توانمندی خود پی ببرند می‌توانند نقش موثری در توسعه کشور و استان ایفا کنند.

استاندار کرمانشاه با تاکید بر اینکه با تلاش یک نفر مسئول و یک نفر استاندار، کرمانشاه آباد و زیبا نمی شود، گفت: برای داشتن کرمانشاهی آباد و زیبا، زن و مرد باید دوشادوش هم کار و تلاش کنیم.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۱:۴۱ ۲۴ دی ۱۴۰۱
قرار نیست بایک نفر گل وبلبل شود ولی میشود با انتخاب مدیران دلسوز و کار آمد وکاردان، تصمیم های به جا وخلاق ودر نهایت نظارت مستمر وآگاهانه به مجموعه ،شهر را به سمت آبادانی سوق داد.
ناشناس
۰۹:۱۹ ۲۳ دی ۱۴۰۱
خب اینهمه جوان تحصیلکرده در استان هست تا کی باید خونه نشین باشن
از این پتانسیل استفاده کنید