سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز عملیات اجرایی شبکه جمع آوری فاضلابِ محله چاهستانی های بندرعباس

عملیات اجرایی شبکه جمع آوری و خط انتقال فاضلابِ محله چاهستانی‌ها و بلوار جمهوری اسلامی شهر بندرعباس آغاز شد.

عبدالحمید حمزه پور مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان با اشاره به آغاز عملیات اجرایی شبکه جمع آوری و خط انتقال فاضلابِ محله چاهستانی‌ها و بلوار جمهوری اسلامی شهر بندرعباس گفت: این شبکه به طول ۹ کیلومتر، شامل خط انتقال و توزیع است و مرحله نخست آن با اعتبار ۵۰ میلیارد تومان تا سه ماه آینده به پایان می‌رسد.

حمزه پور گفت: با بهره برداری از مرحله نخست این طرح حدود ۵۰ هزار نفر از مزایای آن بهره مند می‌شوند.

او گفت: شهروندان ساکن در این محله‌ها می‌توانند برای وصل انشعاب فاضلاب واحد مسکونی خود به اداره آب و فاضلاب شهرستان بندرعباس و یا دفاتر پیشخوان دولت مراجعه و ثبت نام کنند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان گفت: برای اجرای کامل شبکه جمع آوری و خط انتقال فاضلابِ محله چاهستانی‌ها و بلوار جمهوری اسلامی شهر بندرعباس به ۱۷۰ میلیارد تومان اعتبار دیگر نیاز است.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده نماینده ولی فقیه در هرمزگان هم در مراسم آغاز اجرای این طرح گفت: اجرای شبکه فاضلاب در این محله‌ها یکی از مهمترین خواسته‌های مردمی بود که با تکمیل آن بسیاری از مشکلات مردم در زمان بارندگی برطرف می‌شود.

مهدی دوستی استاندار هرمزگان نیز گفت: طراحی شبکه جمع آوری فاضلاب یک طرح جامع است که بخشی از آن امروز آغاز شد و به زودی بخش‌های شمالی و اطراف محله چاهستانی‌ها نیز به این طرح ملحق می‌شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.