سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نجات ۳ خودرو گرفتار درسیل منوجان

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای منوجان گفت: راهداران منوجانی امشب ۳ خودرو گرفتار در سیل را نجات دادند.

حسین سالاری گفت: این خودرو‌های گرفتار در سیلاب در جاده‌های فرعی و در بستر رودخانه مسیر تجدانو_ هشتبندی در حوزه شهرستان منوجان گرفتار سیلاب شده بودند که خوشبختانه با حضور به موقع راهداران و بیرون کشیدن این وسایل نقلیه از دل سیلاب هیچ آسیبی به رانندگان و خانواده‌های آنان وارد نشد.

او افزود: در حال حاضر تردد در همه محور‌های اصلی حوزه شهرستان منوجان جریان دارد و فقط محور فرعی منوجان_هشت بندی از سمت روستای تجدانو مسدود است.

رئیس اداره راهداری و‌حمل و نقل جاده‌ای منوجان از مردم و رانندگان خواست بعلت بارش باران و احتمال طغیان رودخانه‌ها در گذر از مناطق سیل خیز و رودخانه‌های فصلی جوانب احتیاط را رعایت و از تردد شبانه که سبب کاهش دید مناسب در جاده‌های بارانی و گذر از رودخانه‌ها است تا حد مقدور خودداری کنند.

سالاری از آماده باش نیرو‌های راهداری منوجان و فعال بودن گشت راهداری این شهرستان خبرداد و گفت:در صورت بروز هرگونه مشکل در جاده‌های منوجان مردم و رانندگان موارد را به شماره ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان کرمان اطلاع دهند تا راهدران و‌گشت‌های راهداری برای سامان دهی، رفع و یا کاهش مخاطرات جاده‌ای به محل اعزام شوند.

برچسب ها: راهداری ، سیلاب
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.