مدیر کل راهداری و‌ حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان کرمان گفت: با احداث راه های مناسب، ۲ بخش مهم نودژ و دهکهان در جنوب کرمان از بن بست خارج شدند.

نماینده مردم ۵ شهرستان جنوبی استان کرمان در مجلس شورای اسلامی، فرمانداران شهرستان‌های کهنوج و منوجان و مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان کرمان از پروژه‌های راهداری در شهرستان‌های کهنوج و منوجان بازدید کردند.  

در این بازدید مجتبی محمودی، مدیر کل راهداری و‌حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان کرمان گفت: طول محور بجگان ـ دهکهان، ۱۰ کیلومتر است که از ابتدای امسال ۳ کیلومتر آن با اعتبار۶۰ میلیارد ریال آسفالت شده و عملیات راهسازی ۴ و نیم کیلومتر دیگر از این محور در حال انجام است.

او افزود: کار احداث این محور ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد که در حال حاضر با قرارداد ۱۶۰ میلیارد ریالی در حال احداث است که بنا داریم با همکاری فرمانداران این شهرستان‌ها و تخصیص اعتبار از محل اعتبارات شهرستانی روند اجرایی پروژه را سرعت ببخشیم.

همچنین این گروه از پل محمد آباد منوجان بازدید کردند. در این بازدید مدیر کل راهداری و حمل و‌نقل جاده‌ای جنوب استان کرمان گفت: احداث این پل در سال‌های گذشته صورت گرفته است و برای ساماندهی ورودی دبی سیلاب به پل برنامه ریزی لازم در این نقطه به همت عوامل راهداری صورت خواهد گرفت.

او افزود:این پل دارای ۱۳ دهنه است که با توجه به میزان سیلاب ورودی از بستر رودخانه به دهانه‌های پل بایستی تمهیدات لازم برای ساماندهی بهتر با نظر کارشناسان انجام شود تا تردد مردم و رانندگان در این محل تسهیل شود.

در این بازدید‌ها منصور شکرالهی نماینده مردم ۵ شهرستان جنوبی استان کرمان در مجلس شورای اسلامی از پیگیری جدی برای تخصیص اعتبارات خسارت سیلاب به حوزه راه ۵ شهرستان جنوبی استان کرمان خبر داد و گفت: برای جبران خسارت‌ها و ترمیم جاده‌ها و پل‌های آسیب دیده نیاز جدی به منابع مالی و تزریق اعتبارات به حوزه راهداری است که می‌طلبد مجموعه مدیریتی در استان برای تخصیص اعتبارات با نگاه عادلانه توجه ویژه‌ای داشته باشند.

او افزود: بایستی تسریع در روند ساخت راه‌های روستایی که مناطق و شهرستان‌ها را از بن بست در خواهد آورد، در اولویت کاری مسئولان و متولیان شهرستانی باشد تا زمینه توسعه را بیشتر فراهم کنیم.

او بیان کرد: نماینده در حوزه جذب اعتبارات ملی و تزریق به شهرستان‌ها می‌تواند کمک کننده باشد که خوشبختانه با ارتباط موثری که با بدنه وزرات راه و شهرسازی و سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گرفته ایم این مهم در بحث کشوری رشد خوبی داشته است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.