سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انصارالله: آمریکا مانع صلح در یمن است

عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن تاکید کرد آمریکا خصومت و تحریم علیه یمن را هدایت می‌کند.

علی القحوم، عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن در حساب کاربری خود در توئیتر نوشت: آمریکایی ها هر چقدر تلاش کردند که پشت پرده بایستند، حوادث و حقایق و رفتار خصمانه آن ها چهره زشت شان را فاش کرد و نشان داد خصومت با یمن و تحریم و محاصره آن را هدایت می کنند و همه نتایج فاجعه بار آن هم به عهده این کشور است و این آمریکاست که مانع صلح می شود و به ادامه تنش و توطئه ها دامن می زند.

اوضاع در یمن کماکان در حالتی از نه صلح و نه جنگ در نوسان می‌باشد، حالتی که صنعا به تازگی و چندین بار اعلام کرده است استمرار آن را قبول ندارد و متعهد شد که به سرعت به آن پایان دهد. رهبران جنبش انصارالله تاکید کرده اند که هرگز فریبکاری و خرید زمان بیشتر از سوی سعودی‌ها را که به ضرر و زیان مردم یمن باشد، نخواهند پذیرفت.

در همین حال عبدالملک الحوثی رهبر جنبش انصارالله یمن در نشست مشترک با یک هیئت عمانی که به تازگی به صنعا سفر کرده بود، تاکید کرد مردم یمن از این به بعد دیگر هرگز از گرسنگی نخواهند مرد و ما از همه توان خود برای لغو و رفع محاصره مردم یمن و استفاده از منابع و ثروت‌های آنان استفاده خواهیم کرد.

عربستان و ائتلاف تحت هدایت آن به تازگی به فرودگاه‌ها، به بنادر یمن و ۱۵ هزار واحد مسکونی و به مزرعه‌ها و ایستگاه‌های مخابراتی حمله کردند. با وجود اینکه در سال ۲۰۲۲ صنعا توانست قدرت نظامی خود را احیا کند اما به آتش بس رضایت داده با این وجود مقامات صنعا براها تایید کردند نماینده آمریکا در عربستان مانع ادامه صلح و آتش بس شده است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.