سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان:

رویداد پیشگام پیش‌درآمد ایجاد اندیشکده در زنجان است

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: رویداد پیشگام زمینه تشکیل اندیشکده‌ها در استان خواهد بود.

حجت‌الاسلام سعید احمدی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان از برگزاری نهمین رویداد «پیشگام» با حضور ۳۰ گروه از مجموعه‌های دانشجویی علمی و فرهنگی خبر داد و گفت: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده و با همکاری مؤسسه ایتان و شهرداری زنجان این رویداد در دانشگاه زنجان برگزار شد.

وی با اشاره به برگزاری این دوره در استان‌های همدان، سمنان، قزوین، البرز و خراسان رضوی، ابراز کرد: این دوره سعی دارد کنش‌گران را از فضای انتزاعی خارج کرده و درگیر مسائل واقعی کند از این رو در فرایند دوره اثبات مشکل، ریشه یابی مشکل و رسیدن به راه حل توسط مربیانی که خودشان تجربه حل مسئله در کشور رو دارند آموزش داده می‌شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: در کنار هر تیم یک همیار و دو مربی حضور داشتند که کمک می‌کردند بچه‌ها مسیر درستی برای رسیدن به مسئله رو طی کنند.

حجت‌الاسلام احمدی یادآور شد: پس از اعلام فراخوان اولیه، ۵۰ تیم از استان زنجان برای شرکت در رویداد پیشگام نام‌نویسی کردند که با مصاحبه‌های انجام شده، ۳۰ تیم ۳ الی ۵ نفره به این رویداد راه یافتند.

این عضو شورای فرهنگ عمومی استان زنجان با اشاره به مدت دوره بیان داشت، این دوره در ۹ روز در دانشگاه زنجان برگزار و از ۳۰ تیم ره یافته با رویداد ۱۰ تیم وارد مرحله نهایی شدند که توسط داوران کشوری؛ دکتر عیوضی مدیر مؤسسه ایتان و آقای فیروزآبادی معاون اشتغالزایی کمیته امداد امام خمینی ره کشور و استاد روح الامینی مشاور رئیس سازمان اداری استخدامی کشور و آقای قاسمی مدیر عامل خبرگزاری دانشجو و اساتید استانی مورد داوری و ارزیابی قرار گرفت.

احمدی با تقدیر از دست‌اندرکاران این برنامه اظهار کرد: امیدواریم این رویداد زمینه‌ای برای ایجاد اندیشکده‌هایی در استان باشد تا بتوانیم در لایه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و … از آن استفاده کنیم و با شناسایی مسائل مختلف استان، قدم‌های مؤثری برای حل آن برداریم.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.