مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: اربعین امسال ۲۹ موکب از استان زنجان پذیرای زائران خواهد بود که ۱۷ موکب در نجف اشرف، چهار موکب در مسیر نجف به کربلا، ۶ موکب در کربلا، یک موکب در مرز مهران و یک موکب نیز در داخل استان مستقر خواهد شد.

حجت الاسلام احمدی گفت: ایام اربعین امسال ۲۹ موکب از زنجان میزبان زائران حضرت اباعبدالله الحسین خواهند بود.

او افزود: اربعین امسال ۱۷ موکب از زنجان، سه موکب از خدابنده، ۲ موکب از  ابهر،۲ موکب از خرمدره، یک موکب از سلطانیه، ۲موکب از ماهنشان، یک موکب از طارم و یک موکب نیز از شهرستان ایجرود در عراق مستقر می‌شوند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان زنجان ادامه داد: ۱۷ موکب در نجف اشرف، ۶ موکب در کربلای معلی، ۴ موکب در مسیر نجف به کربلا، یک موکب در مرز مهران و یک موکب نیز داخل استان از زائران پذیرایی خواهند کرد.

حجت الاسلام احمدی با اشاره به اینکه برپایی عزاداری ماه محرم و صفر سرمایه بزرگی برای حفظ ارزش‌های اسلام و قرآن کریم است، گفت: بر همه آحاد مردم و منتظران امام زمان (عج) لازم است که از فرصت بی‌نظیر اربعین برای بسیج و سازماندهی عشاق و سربازان حضرت قائم (عج) نهایت استفاده را ببرند.

او افزود: فعالیت‌های کمیته فرهنگی اربعین نیز در این اداره کل تشکیل می‌شود و با نگاه تمدنی مقام معظم رهبری برنامه ریزی خواهد شد؛ تعادل بخشی میان سلامت و برگزاری اربعین با هدف جلوگیری از دو قطبی سازی‌های غیر واقعی مورد تأکید است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.