سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بارش برف و کولاک در محورهای استان های البرز و تهران

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه ها گفت: در حال حاضر شاهد بارش برف و کولاک در محورهای استان های تهران، البرز، آذربایجان غربی و شرقی هستیم.

ایمان محرابی نیا گفت: در حال حاضر  تردد روان در محورهای چالوس ، هراز و فیروزکوه و آزادراه تهران – شمال و آزادراه قزوین – رشت (رفت و برگشت) گزارش شده و تمامی محورهای شمالی دارای بارش پراکنده برف و باران هستند. 

او درباره آخرين وضعيت ترافیکی سایر محورها هم گفت: ترافیک سنگین در آزادراه تهران – کرج محدوده شهرک جهان نما،  آزادراه قزوین – کرج محدوده گلشهر و محور تهران – شهریار در اکثر مقاطع گزارش شده است.

او درباره آخرين وضعيت جوی  در محورها هم گفت:  در حال حاضر شاهد بارش برف و باران در برخی از محورهای استان های البرز، تهران، آذربایجان غربی ، آذربایجان شرقی ، قزوین، اردبیل ، مازندران ، کردستان ، همدان، زنجان، خراسان شمالی، چهارمحال و بختیاری و کرمانشاه  و بارش باران در برخی از محورهای استان های گیلان، خوزستان، سمنان و گلستان  هستیم.

او می گوید:  محور قدیم خرم آباد - پلدختر تا اطلاع بعدی مسدود بوده و تردد از مسیر جایگزین آزادراه خرم آباد - پل زال و محور خرم آباد - کوهدشت انجام می شود. همچنین محور کلات به درگز در خراسان رضوی هم مسدود است.

محرابی  نیا گفت: محور مسدود شريانی در حال حاضر   ریگان – ایرانشهر و محورهای مسدود غیر شریانی  هم پونل - خلخال ،جاسک - بشاگرد است. 

او گفت: با توجه به برودت هوا و ورود سامانه بارشی پر قدرت مسافران حتما احتیاط  لازم را انجام داده و از انجام سفرهای غیر ضروری پرهیز کنند و در صورت انجام سفر حتما تجهیزات لازم از جمله زنجیر چرخ و وسایل گرمایشی به همراه خود داشته باشند.

برچسب ها: بارش برف ، بارش باران
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۹
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۲۰:۵۳ ۲۲ دی ۱۴۰۱
به زنجان که می رسه برف جا خالی میده دور میزنه
محمد
۱۴:۱۷ ۲۱ دی ۱۴۰۱
ای کاش تهرانم خوب برف میومد
ناشناس
۰۰:۵۰ ۲۱ دی ۱۴۰۱
سلام هوا خوبه تمیز تمیز
ناشناس
۲۳:۲۱ ۲۰ دی ۱۴۰۱
جاده هراز جاده عالی
ناشناس
۱۷:۲۷ ۲۰ دی ۱۴۰۱
خدا کنه تهرانم برف بیاد هوای تهران صاه خبری از برف و بارون نیست
ناشناس
۰۳:۱۴ ۲۰ دی ۱۴۰۱
چی میزنید هوای تهران کرج صاف صاف
طیبه از استان قزوین
۰۲:۰۰ ۲۰ دی ۱۴۰۱
این وضعیت هوا تا کی ادامه دارد ؟
ناشناس
۱۰:۱۴ ۲۰ دی ۱۴۰۱
قزوین شهر درویشها
ناشناس
۱۱:۰۳ ۲۰ دی ۱۴۰۱
عزیز یهع سر به سایت هواشناسی بزنی بد نیست !
اینجا فقط خبر میگذارن و البته گاهی مفصل تر (درمورد هوا) !