سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انجام بازرسی‌ها از اماکن دارویی غذایی بهداشتی

مدیر فرآورده‌های طبیعی سنتی مکمل، بازرسی ویژه‌غذا و دارو استان کرمانشاه گفت : بازرسی‌ها از عطاری‌ها سالن‌های ارایشی، فروشگاه‌های مواد غذایی باشگاه‌های ورزشی داروخانه‌ها و تجهیزات پزشکی انجام گرفته است.

کیومرث رحیمی مدیر فرآورده‌های طبیعی سنتی مکمل، بازرسی ویژه‌غذا و دارو استان کرمانشاه با بیان اینکه ۴۰۰ مورد منجر به کشف شده است گفت : بیشتر این کشفیات آرایشی بهداشتی دارو و ملزومات پزشکی بود‌.

مدیر فرآورده‌های طبیعی سنتی مکمل، بازرسی ویژه‌غذا و دارو استان کرمانشاه گفت: لازم است شهروندان در این زمینه هوشیار باشند و از انجام اقدامات پزشکی در ارایشگاه‌ها خودداری کنند.

رحیمی با بیان اینکه بیش از ۱۰ مورد شکایت در مورد تزریق ژل در ارایشگاه‌ها داشتیم افزود: این درحالیست که موارد آسیب زا بیش از این تعداد است و بسیاری از افراد نمیدانند که برای پیگیری به کجا مراجعه کنند.

وی افزود: شهروندان در صورت مشاهده تخلف موارد را با شماره ۳۴۲۷۸۵۴۱ درمیان بگذارند یا به صورت حضوری به معاونت غذا و دارو مراجعه کنند.

مدیر فرآورده‌های طبیعی سنتی مکمل، بازرسی ویژه‌غذا و دارو استان کرمانشاه گفت: در بسیاری ار بازرسی‌ها مشاهده شده که بیش از ۶۰ درصد موادی که استفاده شده قاچاق و تاریخ گذشته است.

وی افزود: هر گونه دخالت در امور پزشکی مانند تزریق ژل بوتاکس برنزه تتو ممنوع است و با متخلفان برخورد می‌شود .

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.