سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مطالبات مردم را تا حصول نتیجه پیگیری می‌کنیم

نماینده فردوس، طبس، سرایان و بشرویه در مجلس گفت: در کنار مسئولان با جدیت، پیگیر مطالبات مردم و به نتیجه رسیدن آن‌ها هستیم.

حجت الاسلام نصیرایی نماینده فردوس، طبس، سرایان و بشرویه در مجلس شورای اسلامی در جمع مردم بخش دیهوک شهرستان طبس گفت: چندین مسئله را به عنوان خادم شما مردم پیگیری کرده ام و در حوزه راهها، بهداشت و درمان، آب، مسکن و برق این مسائل را در کنار مسئولان با جدیت و تا وصول مطالبات مردم پیگیری می‌کنیم.

او در خصوص شبانه روزی شدن مراکز بهداشتی و درمانی نیز گفت: طی جلسه‌ای با دکتر فرشید فر معاون بهداشت وزیر بهداشت و درمان و تجهیزات پزشکی، مجوز شبانه روزی شدن مراکز بهداشتی و درمانی در مرکز بخش‌ها شامل دیهوک، عشق آباد، ارسک و سه قلعه گرفته شده است.

حجت الاسلام نصیرایی به کمبود پزشک متخصص در شهر‌ها نیز اشاره کرد و افزود: برای ماندگاری پزشکان متخصص در شهر‌های محروم باید مشوق‌هایی از جمله سقف درآمد، کاهش تعهد و انگیزه بر حسب خدمت در نظر گرفت.

ساماندهی حقوق کارکنان دولت

نماینده مردم طبس، فردوس، سرایان و بشرویه در مجلس شورای اسلامی همچنین گفت: حقوق کارکنان دولت بر اساس نظام جامع پرداخت حقوق ساماندهی می‌شود و نیرو‌های شرکتی شاغل در مؤسسات دولتی تعیین تکلیف می‌شوند.

حجت الاسلام نصیرایی از برنامه خانه ملت برای نظارت بر دولتمردان در قالب سه شنبه‌های نظارتی نیز خبر داد و افزود: وزرا و مسئولان کشوری هر هفته سه شنبه‌ها به مجلس دعوت می‌شوند و در خصوص نوع سیاست‌ها و مدیریت عملکردی آن‌ها مطالبه گری می‌شود و برخورد‌های جدی در قالب سه شنبه‌های نظارتی در مجلس صورت می‌گیرد.

این نماینده خانه ملت همچنین با اشاره به اصلاح قانون انتخابات گفت: احتمال تفکیک حوزه انتخابیه در کشور و اضافه شدن ۴۰ نماینده به نمایندگان مجلس وجود دارد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.