سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افزایش ۱۸ درصدی تردد وسایل نقلیه در محور‌های مواصلاتی خراسان جنوبی

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی از افزایش ۱۸ درصدی تردد در محور‌های استان طی ۹ ماهه امسال خبرداد.

بهمنی رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی گفت: با توجه به آمار به دست آماده از ۸۰ سامانه تردد شمار منصوب در محور‌های استان در ۹ ماهه امسال تردد بیش از ۴۴ میلیون از انواع وسایل نقلیه در جاده‌های استان به ثبت رسیده است.

او افزود: نتایج برگرفته از سامانه‌های هوشمند ترددشماری مرکز مدیریت راه‌های استان، افزایش ۱۸ درصدی تردد در محور‌های استان را از ابتدای امسال نسبت به بازه مشابه پارسال نشان می‌دهد به طوری که در بخش وسایل نقلیه سبک افزایش ۲۸ درصدی و در بخش وسایل نقلیه سنگین کاهش ۱۰ درصدی را شاهد بوده ایم.

بهمنی ادامه داد: بیشترین سهم تردد پلاک‌های غیربومی در جاده‌های استان به ترتیب مربوط به استان‌های خراسان رضوی، سیستان و بلوچستان و کرمان بوده است.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی با اشاره به اینکه بیشترین تخلف صورت گرفته در جاده‌های استان مربوط به تخلف سرعت است تصریح کرد: بررسی سرعت متوسط در محور‌های استان طی ۹ ماهه امسال حاکی از آن است که بیشترین میزان تخلف سرعت در محور‌های بیرجند – نهبندان و قاین – گناباد بوده است.

او گفت: تلفن گویا ۱۴۱ به منظور اطلاع رسانی از وضعیت جاده‌های استان، آماده خدمت به هم استانی‌ها است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.