سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون استاندار سمنان تاکید کرد:

لزوم تعیین سوخت دوم و جایگزین برای واحد‌های صنعتی استان سمنان

حمیدی با اشاره به افزایش مصرف انرژی در فصل سرد سال و ضرورت تداوم چرخه تولید بر لزوم تعیین سوخت دوم و جایگزین برای واحد‌های صنعتی تاکید کرد.

معاون استاندار سمنان  اظهار کرد: مزیت نسبی استان سمنان را صنعت دانست و تصریح کرد: رعایت الگوی مصرف برای ادامه چرخه صنعت در استان سمنان ضرورت دارد.

وی با اشاره به اینکه در شرایط فعلی رعایت الگوی مصرف و مدیریت بیش از پیش ضرورت دارد، خاطرنشان کرد: در صورت رعایت الگوی مصرف توسط مشترکین شهری و هم صنعت ، شاهد کمترین آسیب در بخش‌های مختلف خواهیم بود.

حمیدی با بیان اینکه قاعدتا صرفه‌جویی در مصرف گاز جزیره‌ای نیست، خاطرنشان کرد: استان‌ها با رعایت الگوی مصرف به همدیگر کمک می‌کنند تا کمترین خسارت چه در بخش صنعت و چه در بخش مشترکین شهری وارد شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان مزیت نسبی استان سمنان را صنعت دانست و تصریح کرد: رعایت الگوی مصرف برای ادامه چرخه صنعت در استان سمنان ضرورت دارد.

وی با اشاره به تعیین تکلیف بدهی قبوض مشترکین واحدهای صنعتی استان ، تصریح کرد: سوخت دوم واحدهای صنعتی با توجه به شرایط فعلی، فعال و در صورت ضرورت، جایگزین شود تا چرخه تولید متوقف نشود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.