سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس مجلس شورای اسلامی:

عشق مردم به سردار دل ها، حاصل زحمات، اخلاص و رفتار حاج قاسم است

قالیباف گفت: عشق مردم در واقع حاصل زحمات، اخلاص و رفتار حاج قاسم است که امروز می بینید این گونه مردم خودشان برای زیارت سردار دل ها می آیند.

محمد باقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی امروز  با حضور در گلزار شهدای کرمان به مقام شامخ شهدا به ویژه سیدالشهدای مقاومت، سردار شهید حاج قاسم سلیمانی ادای احترام کرد.

قالیباف گفت: امروز توفیقی برای من بود و خودم را مکلف می دانستم که بتوانم حداقل در این ایام مثل همه مردم دلداده جمهوری اسلامی به کرمان بیایم  که شما می بینید این روزها همه به خاطر سردار دل ها شهید سلیمانی به زیارت ایشان آمده اند. 

او افزود: سردار سلیمانی، انصافا یک پاسدار واقعی، یک رزمنده و یک فرمانده و عزیزی  بود که افتخار و عزت را برای جهان اسلام فراهم کرد. خداروشکر در این شب جمعه توفیق نصیبم شد که اینجا مثل بقیه زواری که با عاشق و  دلدادگی از راه های دور و از سراسر کشور و خارج کشور برای زیارت می آیند، من هم قبر سردار سلیمانی و دیگر شهدای آرمیده در گلزار کرمان را زیارت کنم. 

رئیس مجلس بیان داشت:  جا دارد تقدیر و تشکر کنم، از همه زواری که در این شرایط و در این هوای سرد، اینجا تشریف می آورند و تقدیر و تشکر کنم از همه کسانی که اینجا از زوار پذیرایی و به آن ها رسیدگی می کنند.

او تصریح کرد: امیدواریم همه ما به گونه ای عمل کنیم که یاد شهدا و امام شهدا را تحت رهبری مقام معظم رهبری(مدظله العالی)  پیش ببریم و همه ما از صداقت، صفا، اخلاص و برکات حاج قاسم بهره مند شویم. 

قالیباف درباره اخلاص شهید سلیمانی  بیان کرد: من دیروز در نشست کنفرانس بین المللی شهید سلیمانی گفتم شهید سلیمانی؛ چون انسان صادق و انسان مخلصی بود زندگی این مرد پر برکت شد؛ یعنی هم برکت مادی و معنوی که در این دنیا و هم در آخرت نصیب او شد. 

او افزود: این عشق   مردم در واقع حاصل زحمات، اخلاص و رفتار حاج قاسم است که امروز می بینید این گونه مردم خودشان  برای زیارت قبر سردار دل ها می آیند.

او تصریح کرد: مردم ما هم نشان دادند که مردم قدرشناسی هستند و انقلابشان، رهبریشان و ایرانشان را دوست دارند و  ان شاء الله ما مدیران بتوانیم قدر این مردم را بدانیم و نسبت به آن ها به درستی انجام وظیفه کنیم. 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.