سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جزیره خارگ بیشترین بارندگی را ثبت کرد

بنا به آمار‌های هواشناسی استان بوشهر تا ساعت ۹:۳۰ امروز جزیره خارگ با ۶۹ و گناوه با ۶۵ میلیمتر بیش از دیگر نقاط استان بارندگی داشته‌اند.

گزارش هواشناسی استان بوشهر نشان می‌دهد از دیروز که سامانه بارشی در استان شروع به فعالیت کرده تا ساعت ۹:۳۰ امروز، در جزیره خارگ: ۶۹ میلیمتر، گناوه: ۶۵، دیلم: ۵۷.۷، بهرگان(امام حسن): ۴۵.۶، بوشهر(دریایی):۲۸.۱، بوشهر (فرودگاهی): ۲۵.۲، خورموج: ۱۶.۱، اهرم: ۱۳، برازجان: ۱۲.۵، جم: ۸، کنگان: ۶ و  دیر: ۵.۴ میلیمتر باران باریده و عسلویه تا این ساعت باران نداشته است. 

کارشناس هواشناسی استان بوشهر می‌گوید: بررسی نقشه‌ها نشان دهنده تداوم فعالیت سامانه بارشی در استان به صورت بارش پراکنده، گاهی رگبار باران همراه با رعد و برق و وزش تندباد تا اوایل وقت فردا است و در مناطق مستعد احتمال ریزش تگرگ وجود دارد.

محمدرضا انصاری افزود: پیش بینی می‌شود از ظهر امروز از شدت فعالیت این سامانه در شمال خلیج فارس و مناطق شمالی استان کاسته شود و ادامه فعالیت آن در بخش‌هایی از نواحی مرکزی و جنوبی استان ادامه یابد.

او گفت: همچنین در این مدت سواحل استان مواج خواهد بود و از فردا جمعه، دمای هوا نیز روند کاهشی خواهد داشت.

به گفته این کارشناس هواشناسی، فردا در برخی نقاط مه صبحگاهی رخ می‌دهد.

انصاری عنوان کرد: جهت وزش باد که اکنون جنوب شرقی تا شمال شرقی است کم کم شمال غربی خواهد شد با سرعت ۱۶ تا ۴۴ و در برخی ساعات بیش از ۶۰ کیلومتر در ساعت.

او ادامه داد: ارتفاع موج دریا نیز تا فردا ۹۰ تا ۱۸۰ گاهی ۲۱۰ سانتیمتر خواهد بود.

کارشناس هواشناسی استان بوشهر عنوان کرد: فردا در بندر بوشهر زمان جزر اول دریا ساعت ۰۲:۳۰، مد اول ساعت ۰۸:۵۰، جزر دوم ساعت ۱۱:۰۰ و مد دوم ساعت ۱۸:۵۵ خواهد بود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.