معاون پیش‌بینی هواشناسی بوشهر از ادامه بارش‌ها در استان خبر داد و گفت: برازجان با ۳۶ میلیمتر بیشترین بارندگی را در بین مراکز شهرستان‌های استان داشته است.

 زهرا راستگو معاون پیش‌بینی هواشناسی بوشهر گفت: با ورود سامانه بارشی به استان از عصر دیروز بارندگی‌ها آغاز شد و بارش‌های خوبی را در بیشتر نقاط استان داشتیم.
 
وی افزود: بیشترین بارندگی‌ها تا ساعت ۹:۳۰ صبح امروز در برازجان به میزان ۳۶ میلیمتر ثبت شد و پس از آن اهرم با ۳۳، بوشهر ۲۲.۹، دیلم با ۲۰.۸ و خورموج با ۲۰ میلیمتر قرار دارند.
 
معاون پیش‌بینی هواشناسی بوشهر ادامه داد: همچنین در بهرگان ۱۸.۲، جم: ۱۴، گناوه ۸.۸، دیر۸.۲، کنگان ۸ و خارگ ۴ میلیمتر باران به ثبت رسید.
 
وی گفت: با توجه به نقشه‌های هواشناسی امروز تا اوایل شب امکان بارش خفیف و پراکنده باران در برخی مناطق وجود دارد و با پایان شرایط بارشی، وزش باد به‌نسبت شدید شمال غربی تا اواخر وقت فردا در استان ادامه خواهد داشت.
 
به گفته راستگو در این مدت خلیج فارس متلاطم پیش‌بینی می‌شود و دمای هوا نیز در طول هفته کاهش محسوسی خواهد داشت و وقوع پدیده مه صبحگاهی نیز دور از انتظار نیست.
 
وی جهت وزش باد را بیشتر شمال غربی، گاهی جنوب غربی با سرعت ۱۰ تا ۳۴ گاهی تا بیش از ۴۰ کیلومتر در ساعت و بر روی خلیج فارس ۲۲ تا ۵۰ کیلومتر در ساعت پیش‌بینی کرد.
 
معاون پیش‌بینی هواشناشی بوشهر گفت: ارتفاع موج دریا هم ۹۰ تا ۱۵۰ سانتیمتر و در فراساحل گاهی تا ۱۸۰ سانتیمتر خواهد بود.
 
به گفته وی، فردا در بندر بوشهر زمان جزر اول دریا ۰۳:۳۰ دقیقه بامداد، مد اول ساعت ۰۹:۴۰، جزر دوم ساعت ۱۳:۱۰ و مد دوم دریا ساعت ۲۰:۲۰ دقیقه است.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.