سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۵۵۷ کیلومتر از راه‌های چهارمحال و بختیاری خط کشی شد

معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری با اشاره به عملکرد ۹ ماهه این اداره‌کل در حوزه راهداری، از خط کش جدید ۵۵۷ کیلومتر از در محور‌های ارتباطی این استان خبر داد.

معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری از عملکرد ۹ ماهه این اداره‌کل در حوزه راهداری اشاره کرد و افزود: در این مدت ۵۵۷ کیلومتر خط‌کشی جدید در محور‌های ارتباطی استان انجام و یک هزار و ۷۷۵ عدد علائم ایمنی در این محور‌ها نصب شد.

آقای حاتمی گفت: همچنین در ۹ ماهه امسال یک هزار و ۴۴۰ متر نیوجرسی نصب و حدود ۹۰ کیلومتر شیب شیروانی در محور‌های ارتباطی استان ایمن‌سازی شد.


بیشتر بخوانید


وی از بازسازی یک هزار و ۵۸۰ عدد گاردریل‌های آسیب‌دیده در محور‌های ارتباطی استان در سالجاری خبر داد و گفت: همچنین پنج هزار و ۸۰ متر گاردریل جدید در جاده‌های استان نصب شد.

حاتمی تصریح کرد: رعایت حریم راه‌ها از موضوعات مهمی در ایمنی جاده‌ای است که هم دستگاه‌های اجرایی در اجرای طرح‌های خود باید به آن دقت بیشتری داشته باشند و هم مردم برای حفظ سلامتی خود و دیگران ملزم به رعایت آن هستند.

وی افزود: برای حفظ ایمنی مسافران و تردد‌های جاده‌ای و همچنین حفظ سلامتی افرادی که به حریم راه‌ها تجاوز می‌کنند، سالانه پیگیری و گشت‌های بسیاری انجام می‌گیرد به‌طوری‌که در ۹ ماهه امسال ۴۴۰ مورد گشت‌زنی و اخطار به متخلفان ثبت شده است.

معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری از شناسایی ۱۷۵ مورد تخلف در حریم راه‌های استان در سالجاری خبر داد و گفت: از این تعداد با ۳۹ مورد برخورد و تخلفات قلع و قمع شد.

حاتمی تصریح کرد: امسال چهار هزار و ۷۰۹ متر اجرای نقوش، هفت کیلومتر روشنایی طولی و سه کیلومتر روشنایی تونل‌ها اجرا و ۴۳۴ مجوز برای فعالیت در حریم راه‌های استان صادر شده است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۵:۱۶ ۱۵ دی ۱۴۰۱
چهارمحال و بختیاری استانی قرار گرفته بین بنادر و مرکز کشور است موقعیت راهبردی و مهم این استان میطلبد که تجهیزات و امکانات و ماشین آلات سنگین و راهسازی و راهداریهای فراوان را داشته باشد و مجهز به دستگاههای فراوان حفر تونل و جاده هایی ترانزیتی و در حد استاندارد ملی باشد
بختیاری
۱۵:۱۳ ۱۵ دی ۱۴۰۱
تونلهای سد کارون چهار و جاده های اطراف سد که یک سد ملی و بزرگ در خاورمیانه است چرا اینقدر تاریک و خاموشند ؟؟!!
شرم آور است که سدی به این بزرگی و با داشتن نیروگاه بزرگ برق آبی جاده ها و تونلهای سد اینقدر خاموش و سوت و کور باشند که میتوانند از زیباییهای توریستی و مکانی توریستی در استان هم شوند
زاگرسیان
۱۵:۰۸ ۱۵ دی ۱۴۰۱
جهاد دو خطه شدن جداگانه و مستقل راههای رفت و برگشت استان را در پیش خود و هدف خود قرار دهیم و به امید انکه هر چه زودتر دو خطه جداگانه شدن سراسر راههای مهم استان را جشن بگیریم و با سرعت و شتابی خیره کننده و سرسام آور و در قطعات فراوان و متعدد شروع به ساخت و ساز و بهسازی و راهسازی در جاده های ترانزیتی شمالی و جنوبی ترانزیتی استان هم مخصوصا در محور و میانبر چلگرد به بازفت و اندیکا مهیا و مجهز به تجهیزات و امکانات و دانش و فناوریهای بروز شوییم