سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سهولت در اتصال آنی تلفن ثابت با افزودن گزینه به روز در صورت حساب

مدیر منطقه مخابرات چهارمحال و بختیاری گفت: برای رضایت مندی مشترکان، گزینه به روز در صورت حساب تلفن ثابت لحاظ شده است تا وصل آنی تلفن مشتریان با پرداخت هزینه از طریق درگاه‌های یاد شده، صورت گیرد.

هومان محمودی اظهار داشت: مشترکان تلفن ثابت که به دلیل اتمام اعتبار، تلفن آنان قطع شده برای وصل آنی تلفن باید صورت حساب به روز خود را تنها از طریق سامانه دو هزار یا پرتال شرکت مخابرات ایران و کد دستوری # ۲۰۲۰* پرداخت کنند.

وی افزود: برای رضایت مندی مشترکان گزینه به روز در صورت حساب تلفن ثابت لحاظ شده است تا اگر آنان به هر دلیلی نتوانستند قبض پایان دوره را پرداخت کنند و تلفنشان قطع شده با پرداخت از درگاه‌های یاد شده، وصل آنی صورت گیرد.


بیشتر بخوانید


محمودی اضافه کرد: با توجه به اینکه صورت‌حساب تلفن ثابت در دوره‌های یک ماهه صادر می‌شود، ضروری است برای جلوگیری از یک‌طرفه شدن خطوط تلفن، مبالغ صورت حساب به‌صورت ماهانه و در مهلت زمانی تعیین‌شده پرداخت شود.

وی با تاکید بر پرداخت به روز برای جلوگیری از قطع تلفن، اظهار داشت: قبض به روز شامل مبلغ صورت حساب مشترک تا زمان دریافت قبض است و برای مشتریانی است که با توجه به پرداخت پایان دوره اعتبارکافی ندارند و تلفن آنان قطع و قبض میان دوره کل هزینه کارکرد تلفن ثابت را تا لحظه استعلام شامل می‌شود.

محمودی ادامه داد: مشتریان شرکت مخابرات می‌توانند برای دریافت صورت‌حساب به‌روز، میان‌دوره و پایان‌دوره تلفن ثابت خود به نشانی tci.ir مراجعه کرده و در قسمت مخابرات من ثبت‌نام کنند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.