مدیرکل مخابرات منطقه چهارمحال وبختیاری گفت: از ابتدای امسال تا کنون برای ۵۰ روستای استان تجهیزات ۴G و ۳G یا کل سایت ارسال و نصب شده است.

هومان محمودی گفت: روند کار در پروژه‌های روستایی به گونه‌ای است که از طریق اداره فن‌آوری اطلاعات با وزارت‌خانه رایزنی می‌شود و سپس به همراه اول ابلاغ و در نهایت تجهیزات برای نصب به استان ارسال می‌شود.

مدیرکل مخابرات منطقه چهارمحال وبختیاری افزود: اکنون برای برخی از روستا‌ها در انتظار دریافت تجهیزات هستیم البته روستا‌هایی که تلفن ثابت دارند در اولویت‌های بعدی قرار می‌گیرند.


بیشتر بخوانید


وی ادامه داد: اولویت‌ها از سوی شرکت همراه اول تعیین می‌شود و ما دخل و تصرفی در آن نداریم و با توجه به اولویت‌بندی‌ها تجهیزات ارسال می‌شود.

محمودی توضیح داد: از ابتدای سال تاکنون برای ۵۰ روستا تجهیزات ۴G و ۳G یا کل سایت ارسال و نصب شده است و اخیرا نیز برای چهار روستای لارک، آق‌بُلاغ، ایرانچه و دماب تجهیزات ارسال شده که در حال نصب هستند و تا هفته آتی برای اهالی قابل استفاده خواهد بود.

وی در پایان گفت: روستا‌های دور افتاده و محروم استان همچنان منتظر دریافت تجهیزات هستند که امیدواریم به زودی به دست ما برسد.

منبع: فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار