سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تا پایان امساال؛

بیمارستان طبس مجهز به MRI می شود

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند از نصب دستگاه MRI تا پایان امسال در بیمارستان طبس خبر داد و گفت: رفع کمبودهای این بیمارستان و دغدغه مردم همواره مورد توجه قرار دارد.

موسوی میرزایی در دیدار با معاون سیاسی فرمانداری طبس با اشاره به شرایط و موقعیت ویژه طبس بر اهتمام دانشگاه علوم پزشکی جهت رفع مشکلات موجود در بیمارستان طبس، گفت: درصدد رفع مشکلات بیمارستان به ویژه دستگاه MRI که اگر مانع غیر پیش بینی ایجاد نشود تا پایان سال نصب و نگرانی بحق مردم طبس مرتفع می‌شود.

او  افزود: نگرانی مردم طبس در زمینه‌ی متخصص سونوگراف به حق است و در همین راستا تمام تلاش را به کار گرفته‌ایم که تأمین متخصص سونوگراف آقا و خانم را در طبس حل کنیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند با اشاره به کمبود‌های موجود، اظهار کرد: علیرغم اینکه مشکل کمبود دارو کشوری است، تلاش برای تأمین کمبود دارو به صورت جدی پیگیری شده است.

او در رابطه با افزایش اعتبارات و رفع مشکلات در برخی از حوزه‌های بهداشت و درمان که متأسفانه بر اساس نام جمعیتی اختصاص می‌یابد از پیگیری نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی تشکر کرد و اظهار کرد: در همین راستا برای رفع کمبود‌ها و نگرانی شهروندان طبسی یک هیئت کارشناسی جداگانه در هفته آینده به شهرستان طبس سفر و در حد توان استان گام‌های مؤثری برداشته خواهد شد.

 حقانی، معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری طبس از ریاست دانشگاه علوم پزشکی استان خراسان جنوبی درخواست کرد به منظور بررسی میدانی مشکلات حوزه بهداشت و درمان شهرستان با توجه به حوزه وسیع، پراکنده و موقعیت خاص شهرستان حداقل هر سه ماه یک بار بازدید‌های میدانی با حضور رئیس و معاونین دانشگاه علوم پزشکی استان صورت پذیرد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.