سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشف بیش از ۴۵ میلیون تومان کالای قاچاق حین ورود به کشور

مدیرکل گمرک دوغارون گفت: بیش از ۴۵ میلیون تومان انواع کالای قاچاق از مسافران حین ورود به کشور در این گذرگاه زمینی کشف شده است.

سیدحسن رحیمی زاده مدیرکل گمرک دوغارون گفت: از ابتدای امسال تا کنون، تعداد ۸۷۰ قلم انواع کالا از افغانستان توسط مسافران خارجی و داخلی ترددکننده در مرز دوغارون، به داخل کشور قاچاق شده است که کارشناسان ارزش آن‌ها را ۴۵ میلیون و ۴۳۰ هزار تومان براورد کرده اند.

او افزود: این میزان کالای قاچاق ورودی به کشور شامل ۱۷۰ کیلوگرم البسه مستعمل، ۴۸ عدد نوشابه انرزی زا، ۵۰ متر پارچه، ۵۱۰ عدد لوازم آرایشی، پنج دستگاه گیرنده ماهواره، ۲۰ کیلوگرم ناس، ۵۴ جعبه سیگار و ۱۳ کیلوگرم مغز بادام می‌شود.

مدیرکل گمرک دوغارون به اشاره به قاچاق مواد مخدر ادامه داد: همچنین در این بازه زمانی در مجموع مقدار ۳۳ کیلوگرم مواد مخدر شیشه، حشیش و تریاک جاساز در لباس و بار همراه مسافر توسط ماموران حفاظتی گمرک در سالن مسافری کشف و ضبط شده است.

رحیمی زاده بیان کرد: همچنین میزان ۵۰۲ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان انواع دارو از مسافران در این معبر مرزی و زمینی کشف شده است که درحال قاچاق به خارج از کشور بوده اند.

او تصریح کرد: این مقدار کشفیات شامل ۳۷ نوع دارو و مواد دارویی می‌شود که می‌توان عمده آن‌ها را ۱۱ هزار عدد آمپول هپارین سدیم، هزار و ۸۰۰ عدد پرگابالین، ۹۰۰ عدد کپسول نوافن، ۷۱۵ عدد سوزن و نخ دندانپزشکی، ۶۸۰ عدد آموکسی‌سیلین و ۲۰۰ عدد انسولین برشمرد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.