سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هشدار درباره وضع بی خانمان‌ها در کالیفرنیا آمریکا

رسانه‌های آمریکایی در گزارشی درباره وضع افراد بی خانمان در شهر ساکرامنتو در ایالت کالیفرنیا و سرمای کشنده زمستانی هشدار دادند.

شبکه تلویزیونی‌ ای بی سی نیوز آمریکا در گزارشی درباره وضع افراد بی خانمان در شهر ساکرامنتو در ایالت کالیفرنیا و سرمای کشنده زمستانی هشدار داد.

یک اردوگاه آوارگان در شهر ساکرامنتو از مردم خواسته است اقلام مخصوص زمستان را به این اردوگاه اهداکنند. این درحالی است که بارش باران و وزش باد، سلامت و امنیت جانی این افراد را تهدید می‌کند.

 خبرنگار شبکه ای بی سی نیوز در این باره گفت: از زمان شکل گیری این اردوگاه از سه ماه پیش، گزارش‌هایی درباره آن تهیه شده. آن‌ها در تلاش هستند تا مسئولان شهری همچنان به آن‌ها اجازه دهند در منطقه‌ای چادر بزنند که احساس امنیت می‌کنند. این درحالی است که سرنوشت این اردوگاه در هاله‌ای از ابهام قرار دارند. افرادی که در این مکان هستند حالا به اقلام زمستانی نیاز دارند.

براساس جدیدترین آمار، شمار افراد بی خانمان در منطقه ساکرامنتو حدود ۹۳۰۰ نفر است. فعالان اجتماعی می‌گویند سال گذشته هشت نفر از آن‌ها به علت سرمای شدید جان باختند. امسال نیز یک مرد هفتاد و چهار ساله به نام موریس جوب به علت سرمای شدید جان باخت. این اتفاق ماه گذشته رخ داد.

پیش از این نیز معضل بی خانمانی در منطقه خلیج سانفرانسیسکو به اندازه‌ای شدت یافته است که سیاستمداران و مؤسسه‌های خیریه از ساکنان این منطقه از آمریکا خواستند برای حل این مشکل، هر خانوار دست کم یک بی خانمان را در خانه خود جای دهد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۷:۵۶ ۱۱ دی ۱۴۰۱
تو آمریکا هر کی پول نداره کلا حق حیات نداره