سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رونمایی سامسونگ از لپ‌تاپ‌های جدیدش همزمان با گلکسی S۲۳

سامسونگ قصد دارد همزمان با معرفی سری گلکسی S۲۳ از لپ‌تاپ‌های جدید خود رونمایی کند.

شرکت سامسونگ احتمالا در اوایل سال ۲۰۲۳ از گوشی‌های هوشمند سری گلکسی S۲۳ رونمایی خواهد کرد. در جریان برگزاری رویداد معرفی پرچم‌داران اندرویدی آینده کمپانی از کامپیوتر‌های شخصی جدید مبتنی بر سیستم‌عامل ویندوز رونمایی خواهد شد.

سامسونگ هر ساله نسل جدیدی از لپ‌تاپ‌های خود را معرفی و به بازار عرضه می‌کند. پس از عرضه سری گلکسی بوک ۲ در سال ۲۰۲۲ اکنون سامسونگ سرگرم آماده‌سازی نسل جدیدی از سری گلکسی بوک است. بر اساس اعلام سامسونگ، قدرت بالا، وزن سبک و نمایشگر سوپر آمولد از جمله ویژگی‌های شاخص مدل آینده گلکسی بوک به‌شمار می‌روند.

بر اساس اعلام وبسایت SamMobile، سامسونگ هم‌اکنون روی توسعه نسل جدیدی کار می‌کند که در اوایل سال ۲۰۲۳ و همزمان با رونمایی از گوشی‌های سری گلکسی S۲۳ معرفی خواهد شد. در نتیجه این لپ‌تاپ‌های جدید ضمن برگزاری رویداد آینده Galaxy Unpacked معرفی خواهند شد. این مراسم احتمالا در نخستین هفته از ماه فوریه ۲۰۲۳ برگزار می‌شود. اگرچه گوشی‌های خانواده گلکسی S۲۳ ستارگان این رویداد به‌شمار خواهند رفت؛ اما سامسونگ احتمالا کامپیوتر‌های شخصی جدید خود را نیز به معرض نمایش خواهد گذاشت.

استفاده از نمایشگر بهتر، پردازنده نسل سیزدهمی اینتل و نسل جدید تراشه‌های گرافیکی شرکت انویدیا از جمله ویژگی‌های شاخص احتمالی برای سری گلکسی بوک ۳ به‌شمار خواهند رفت. بعلاوه رونمایی از یک کامپیوتر شخصی لپ‌تاپی با پردازنده اسنپدراگون کوالکام نیز سناریویی محتمل محسوب می‌شود. وبسایت SamMobile پیش‌بینی می‌کند که غول کره‌ای در یکی از محصولات آینده خود از تراشه Qualcomm Oryon استفاده خواهد کرد؛ اما در حال حاضر برای هرگونه گمانه‌زنی در این رابطه هنوز خیلی زود است. این نیمه‌هادی احتمالا نخستین پردازنده کوالکام با توانایی رقابت با تراشه Apple M۲ به‌شمار خواهد رفت.

کوالکام با پردازنده Oryon خود اهداف جدیدی را کشف خواهد کرد. این CPU نشان‌دهنده آینده کوالکام در حوزه کامپیوتر‌های شخصی و دستگاه‌های موبایلی است. کوالکام چند سالی است که تراشه‌های مخصوص کامپیوتر‌های شخصی خود را بر اساس معماری اسنپدراگون ارائه نموده است. کامپیوتر‌های شخصی مجهز به تراشه‌های اسنپدراگون با وجود بهره‌مندی از برخی ویژگی‌های جذاب هنوز به محبوبیت چشمگیری دست پیدا نکرده‌اند و کوالکام نیز از این موضوع به خوبی آگاه است. در نتیجه این شرکت با پرداخت مبلغ ۱.۴ میلیارد دلار اقدام به خریداری یک کمپانی متخصص در زمینه طراحی CPU با نام Nuvia نموده است.

پردازنده Qualcomm Oryon اولین تراشه‌ای است که در نتیجه این قرارداد خرید تولید می‌شود. جدول زمانی عرضه این تراشه جدید هنوز مشخص نشده است؛ اما به‌کارگیری این نیمه‌هادی در یک لپ‌تاپ سال ۲۰۲۳ خبر مسرت‌بخشی به شمار می‌رود.

برچسب ها: سامسونگ ، لپ تاپ
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.