سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری آزمون ورودی دانشگاه‌های افسری ارتش در مشهد

آزمون ورودی دانشگاه‌های افسری ارتش جمهوری اسلامی ایران همزمان با سایر نقاط کشور در مشهد برگزار شد.

امیر سرتیپ آذریان فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نزاجا گفت: بزرگترین آزمون استخدامی کشوری را داریم و خراسان رضوی و قرارگاه شمال شرق کشور دومین بخش از نظر تعداد داوطلبان است که این آزمون با حضور ۲۲۰۰ داوطلب در خراسان رضوی و بیش از سه هزار داوطلب در مجموع یگان‌های قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق برگزار شد.

او افزود: این آزمون در ۵ حوزه امتحانی برگزار شد و نتیجه این آزمون روز ۲۷ دی ماه بر روی سایت www.gozinsh.aja.ir منتشر می‌شود.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نزاجا در خصوص محور‌های آزمون استخدامی دانشگاه‌های افسری ادامه داد: بعد از این آزمون و پس از مراحل نهایی روان سنجی و ازمایش‌های بهداشت و درمان و تست امادگی جسمانی پذیرفته شدگان در اول مرداد ماه وارد دانشگاه‌های افسری ارتش می‌شوند.

آذریان با اشاره به هدف از آزمون استخدامی افسری بیان کرد: هدف آزمون استخدامی دانشگاه‌های افسری تکمیل کادر افسری در ارتش جمهوری اسلامی ایران و در بخش‌های نیروی زمینی ارتش، نیروی پدافند هوایی ارتش، نیروی دریایی ارتش و دانشکده‌های وابسته ارتش است که خراسان رضوی و منطقه‌ی شمال شرق نزاجا در طول سال‌های گذشته بیشترین پذیرش را داشته است.

او تصریح کرد: امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران علاوه بر حراست از مرز‌های کشور عزیزمان در خدمت به مردم نیز پیشتاز است و استقبال بالای جوانان به استخدام و خدمت در ارتش، نشانه محبوبیت ارتش است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.