سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عضو مجلس خبرگان رهبری:

انقلاب اسلامی شکست ناپذیر است/ خراسان جنوبی، استانی ولایی و با بصیرت

آیت الله خاتمی گفت: هر آنچه در کشور داریم از اهل بیت (ع) است و این را باید بدانیم که انقلاب اسلامی ایران شکست ناپذیر است.

آیت الله خاتمی عضو مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه موقت تهران در مراسم بزرگداشت ۹ دی که در حسینیه جماران بیرجند برگزار شد گفت: هیچ گاه این کشور اهل بیت (ع) را از یاد نخواهد برد و هر چه داریم از حضرت زهرا (س) و خانواده ایشان است.

او افزود: رهبر معظم انقلاب در خاطراتشان دارند که مبارزات خود را با طاغوت، از خراسان جنوبی و از بیرجند آغاز کرده اند که این خاطره‌ای خوش است.

آیت الله خاتمی با اشاره به اینکه این یکی از فعالیت‌های مربوط به جهاد تبیین است، عنوان کرد: یکی دیگر از ویژگی‌های خراسان جنوبی این است که طبق آمارها، در این استان کمترین میزان استفاده از شبکه‌های ماهواره‌ای صورت می‌گیرد و این افتخار بزرگی است.


بیشتر بخوانید


عضو مجلس خبرگان رهبری اظهار کرد: امیدواریم نسل آینده این استان نیز همچنان بابصیرت و ولایی تربیت شود و ادامه دهنده راه پیشینیان باشد.

او گفت: آیت الله عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند یکی از بزرگترین علما هستند و انسانی شاخصند که در نزد مردم نیز محبوب هستند.

آیت الله خاتمی تصریح کرد: تاکنون از ابتدای انقلاب شاهد ۱۵ اغتشاش و جریان انحرافی بوده ایم، اما نکته‌ای که وجود دارد این است که انقلاب اسلامی ایران شکست ناپذیر است.

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: در سال ۱۳۶۴ نهضت آزادی به صراحت اعلام کرد که اعتقادی به ولایت فقیه ندارد و با دین در حکومت مخالف هستند، اما با اقتدار امام خمینی (ره) این جریانات برچیده شد.

او گفت: از سال ۸۸ که میثاق مردم با ولایت انجام شد، سر عهدمان ایستاده ایم و می‌گوییم که ما همه سرباز توایم خامنه ای، گوش به فرمان توایم خامنه ای.

آیت الله خاتمی عنوان کرد: توطئه و اغتشاش اخیر بزرگترین جریانی بود که از اول انقلاب رخ داد و قبلا تجاهر به مخالفت با دین نمی‌شد، اما در این جریان، این اتفاق افتاد و برخی‌ها قرآن را آتش زده و چادر از سر بانوان کشیدند.

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: زن، زندگی و آزادی شعار دین ما است، اما مفهومی که اغتشاشگر و دیکتاتور‌ها از آن برداشت می‌کنند، بردگی زن است و نه آن معنای دینی که بالا رفتن مقام زن است.

او اظهار کرد: پدیده عمامه پرانی به معنای برداشتن دین است و آن‌هایی که این عمل قبیح را انجام داده اند، با پول فریب خورده اند.

آیت الله خاتمی با اشاره به تجاهر به براندازی نظام در اغتشاشات اخیر گفت: زمانی که ترامپ رئیس جمهور آمریکا بود، گفته بود ۳ ماه دیگر خبری از ایران نیست و الان چندین ۳ ماه گذشته است و از خودش خبری نیست.

امام جمعه موقت تهران گفت: در اغتشاشات اخیر تجاهر به ضدیت با ولایت فقیه کردند و این موضوع نیز به معنای ضدیت با دین است، زیرا ولی فقیه، نماینده امام زمان (عج) است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.