سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

راهپیمایی میثاق با ولایت در ۳۵ نقطه استان مرکزی برگزار می‌شود

در سالروز ۹ دی راهپیمایی میثاق با ولایت در استان مرکزی از مقابل مصلا‌ها و میعادگاه‌های نماز جمعه برگزار می‌شود.

حجت الاسلام خلیلی رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی گفت: مراسم راهپیمایی میثاق با ولایت در روز جمعه نهم دیماه در ۳۵ نقطه استان پس از اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه از مقابل مصلا‌ها و میعادگاه‌های نماز جمعه برگزار خواهد شد و در شهر اراک این راهپیمایی از مقابل مصلا به سمت خیابان دانشگاه تا ابتدای خیابان سلمان فارسی برگزار می‌گردد.

حجت الاسلام خلیلی با اشاره به اینکه بمنظور بزرگداشت حماسه نهم دی، ویژه برنامه‌های متعددی در سراسر استان اجرا خواهد شد افزود: مراسم نهم دی با حضور اقشار مختلف مردم اراک در محل مصلای بیت المقدس با سخنرانی حجت الاسلام میرتاج الدینی از ساعت ۱۰ و سی دقیقه صبح همراه با راجرای سرود دانش آموزان، شعرخوانی، شعارگویی و برپایی غرفه‌های فرهنگی هنری و اجرای مسابقات برگزار خواهد شد.

او با بیان اینکه شهر‌های مختلف استان میزبان سخنرانان برجسته استانی و کشوری در اجتماعات و تظاهرات نهم دی خواهند بود اضافه کرد: مراسم روز ملی بصیرت و میثاق با ولایت در شهر ساوه نیز از ساعت ۱۰ و سی دقیقه صبح نهم دیماه، در محل مصلای این شهر با سخنرانی حجت الاسلام آقا تهرانی برگزار میگردد.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی با اشاره به نامگذاری دوم لغایت نهم دیماه به عنوان هفته بصیرت بیان کرد: در طول این هفته بیش از ۵۰۰ نشست تبیینی و بصیرت افزایی در سطح مساجد، ادارت، مدارس و دانشگاه‌های سراسر استان برگزار و یکهزار برنامه‌های متعدد فرهنگی هنری برگزار شده است.

او ادامه داد: مردم ولایتمدار هم استانی با شرکت در تجمعات و راهپیمایی‌های بزرگداشت حماسۀ ماندگار نهم دی، در مقطع حساس کنونی تجلی بخش شکوه همدلی، بصیرت و میثاق با ولایت خواهند شد و برگ زرین دیگری بر صحیفۀ افتخاراتِ خود می‌افزایند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
علی
۲۳:۱۸ ۰۸ دی ۱۴۰۱
کم ترین کاری که در حفظ حرمت خون شهیدان می شود انجام داد همین شرکت در راهپیمائی هاست