سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پایداری وضعیت هوا با خروج سامانه بارشی از خراسان رضوی

پایداری جو در خراسان رضوی تا عصر شنبه هفته آینده ادامه خواهد داشت.

آذر رضایی پور ، کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: بنا بر تحلیل نقشه‌ها  و مدل‌های هواشناسی وضعیت جوی در مناطق مختلف این استان از امروز، پنجشنبه با خروج سامانه بارشی از خراسان رضوی پایدار شده است

او افزود: پایداری جو در استان خراسان رضوی تا عصر شنبه هفته آینده ادامه خواهد داشت و پس از آن به طور مجدد استان تحت تاثیر سامانه بارشی جدیدی قرار خواهد گرفت.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی  ادامه داد: از امروز دمای روزانه در مشهد و خراسان رضوی افزایش خواهد یافت، اما دمای شبانه همچنان سرد و با پدیده ابرناکی روبرو است.

رضایی پور بیان کرد: بارش باران روز گذشته در شهرستان‌های خواف، تایباد و گناباد گزارش شده که بیشترین آن در خواف با ۳.۵ میلیمتر ثبت شده است.

او تصریح کرد: طی شبانه روز گذشته قوچان و سرخس با ۶ درجه زیر صفر و ۱۲ درجه  به ترتیب سردترین و گرمترین شهرستان‌های استان خراسان رضوی بوده اند و طی همین مدت کلانشهر مشهد نوسانات دمایی ۲ تا ۶ درجه را سپری کرد.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی تأکید کرد: دمای فعلی مشهد ۷ درجه سانتی گراد است و نوسانات دمای امروز مشهد بین یک تا ۱۱ درجه پیش بینی شده است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.