سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در انتهای بازار رقم خورد:

رشد ۷۰ هزار و ۹۱۷ واحدی شاخص کل بورس

شاخص کل بورس با رشد ۷۰ هزار و ۹۱۷ واحدی در تراز یک میلیون و ۶۴۷ هزار و ۳۱۴ واحدی ایستاد.

چهارشنبه (۷ دی)  در ابتدای بازار شاخص کل بورس با رشد ۱۲ هزار و ۴۲۹واحدی در ارتفاع یک میلیون و ۵۸۸ هزار و ۸۲۶ واحدی قرار گرفت. با اتمام بازار شاخص کل بورس با رشد ۷۰ هزار و ۹۱۷ واحدی در تراز یک میلیون و ۶۴۷ هزار و ۳۱۴ واحدی ایستاد.

ارزش معاملات بورس تهران امروز به حدود رقم ۷ هزار و ۲۷۸ میلیارد تومان رسید. «فولاد»، «فارس» و «فملی» سه نمادی بودند که بیشترین تاثیر را در شاخص داشتند و «شستا»، «شپنا» و «خگستر» سه نماد پر تراکنش بودند.

شاخص کل هم وزن هم با رشد ۱۳ هزار و ۶۲۶ واحدی روی پله ۴۸۰ هزار و ۶۸۱ واحدی قرار گرفت. همچنین حجم معاملات امروز سهام در بورس تهران به تعداد ۱۵ هزار و ۱۸۰ میلیارد سهم به ارزش ۷ هزار و ۲۷۸ هزار تومان رسید.

شاخص فرابورس هم با رشد ۵۸۸ واحد روی پله ۲۰ هزار و ۴۱۷ واحدی ایستاد. همچنین حجم معاملات امروز سهام در فرا بورس به تعداد ۴ هزار و ۷۰ میلیارد سهم به ارزش هزار و ۸۸۵ میلیارد تومان رسید.

برترین گروه صنعتی بورس

امروز خودرو بیشترین ارزش معامله را با مبلغ هزار و ۱۸۰ میلیارد تومان به خود اختصاص داد. همچنین «شیمیایی» و «فلزات اساسی» در رتبه‌های بعدی ارزش معاملات قرار داشتند.

بیشترین افزایش و کاهش قیمت در بورس

سهام شرکت‌های کروی، خزر و شیراز بیشترین افزایش قیمت و سهام شرکت‌های خفنر، قهکمت و وآذر بیشترین کاهش قیمت را در بورس تهران تجربه کردند.

بیشترین افزایش و کاهش قیمت در فرابورس

سهام شرکت‌های وکبهمن، مفاخر، حاسا بیشترین افزایش قیمت و سهام شرکت گدنا، دبالک و میهن بیشترین کاهش قیمت را در فرابورس ایران تجربه کردند.

برترین عرضه و تقاضا در بورس

بیشترین تقاضای خرید سهام را شرکت‌های افران، فردا و فیروزا بیشترین عرضه فروش را نماد‌های همای، فیروزا و آفاق در بورس ایران داشتند.

برترین عرضه و تقاضا در فرابورس

بیشترین تقاضای خرید سهام را شرکت‌های اعتماد، ثبات و لبخند و بیشترین عرضه فروش را نماد‌های اراد ۱۲۲، اراد ۱۲۰ و آوند در فرابورس ایران داشتند.

بیشترین ارزش و حجم معاملات سهام در بورس و فرابورس

نماد‌های پالایش، کمند و افران بیشترین ارزش معامله و نماد‌های شستا، خودرو و خساپا بیشترین حجم معامله را در بورس تهران تجربه کردند.

نماد‌های اراد ۵۸۴، کارا، اعتماد بیشترین ارزش معامله و نماد‌های دی، کرمان و کارا بیشترین حجم معامله را در بورس تهران تجربه کردند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۴:۰۰ ۰۷ دی ۱۴۰۱
دارایکم خیلی به ما ضرر زد حداقل ۵۰ درصد از بازار عقب افتادیم
ناشناس
۱۳:۵۹ ۰۷ دی ۱۴۰۱
6200 فاصله دارایکم با ناو؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!
معنی قطار پیشرفت را فهمیدیم
ناشناس
۱۳:۵۳ ۰۷ دی ۱۴۰۱
همه ی صندوق ها صف خرید
همه سهمها مثبت بالا
بازم دارایکم و پالایش نمی‌ذارن رشد کنن
۶۲۰۰ تومن فاصله ی دارایکم با ناو
ناشناس
۱۳:۵۲ ۰۷ دی ۱۴۰۱
۴۰ هزار واحد مثبتش فقط با ده تا سهم اتفاق افتاده
در آینده نزدیک با اصلاح بازار تکلیف سهمهایی مثل دارایکم و پالایش که هیچ رشدی نکردن چی میشه؟؟؟