سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استقرار فقط یک اپراتور در هر روستا با رومینگ رایگان بین اپراتورها

وزیر ارتباطات در دیدار با تعدادی از نمایندگان مجلس بر حل مشکل ارتباطی همه روستاهای بالای ۲۰ خانوار کشور تاکید کرد.

عیسی زارع پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با حسن همتی نماینده مردم شاهین دژ و تکاب، حسین حاتمی نماینده مردم خداآفرین، کلیبر، هوراند و اهر و هاجر چنارانی نماینده مردم نیشابور، شهرفیروزه و زبرجان دیدار کرد.

وزیر ارتباطات در این دیدارها با اشاره به ادامه پروژه توسعه ارتباطات در روستاها و تلاش وزارت ارتباطات برای تسریع در اجرای آن، تاکید کرد: حتی با عدم پیگیری نمایندگان مردم ما وظیفه خود می دانیم که مشکل ارتباطی همه روستاهای بالای ۲۰ خانوار کشور را حل کنیم.

زارع پور تصریح کرد: دیدار و پیگیری مطالبات مردم از طرف نمایندگان برای ما فرصت مغتنمی است.

وی درباره حضور فقط یک اپراتور در روستاها نیز افزود: بر اساس برنامه ریزی انجام شده در هر منطقه و روستا فقط یک اپراتور حضور پیدا می کند و به دلیل رومینگ رایگانی که بین اپراتورها در این نقاط وجود دارد، مردم این مناطق با هر سیمکارتی می توانند از سرویس ها و خدمات ارائه شده اپراتورها استفاده کنند و هیچ محدویت اپراتوری وجود ندارد.

زارع پور در این دیدارها برای پیگیری بهتر وضعیت ارتباطات در روستاها در حضور نمایندگان این مناطق با فرماندار شاهین دژ و دهیاران ۲ روستا از این شهرستان تماس گرفت.

همچنین دو روستا از شهرستان نیشابور، روستاهایی بودند که وزیر ارتباطات با دهیاران این روستاها در حضور نماینده آنان تماس گرفت و وضعیت پوشش اینترنت پرسرعت را در این روستاها جویا شد.

نمایندگان حاضر در این جلسات نیز مسائلی درباره فعالیت شبکه های اجتماعی داخلی و خارجی، ارتباطات روستاهای صعب العبور، تقویت زیرساخت های ارتباطی در مناطق مرزی و توسعه ادارات پستی مطرح کردند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.