سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اطلس جامع گردشگری هرمزگان تهیه می‌شود

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی هرمزگان گفت: اطلس جامع گردشگری استان با هدف تسهیل در صدور مجوز‌ها تهیه می‌شود.

محمد محسنی گفت: اطلس جامع گردشگری استان با همکاری دستگاه های اجرایی از جمله اداره کل راه و شهرسازی، شهرداری، جهاد کشاورزی و محیط‌زیست با محوریت اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی تهیه می‌شود.

محسنی گفت: این اطلس حوزه ماموریتی وزارتخانه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی به لحاظ جغرافیای فعالیت‌ها را مشخص و محدوده کار و فعالیت افرادی که می‌خواهند در این سه حوزه اقدام کنند را نیز تعیین می‌کند.

او با اشاره به اینکه کارکرد اطلس جامع گردشگری استان ۱۰ ساله است، گفت: اطلس جامع گردشگری باید بتواند تا ۱۰ سال آینده پاسخگوی مراجعین و فعالان در سه حوزه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی باشد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی هرمزگان گفت: اطلس جامع گردشگری استان هرمزگان دارای اطلاعات کاملی شامل پیشینه تاریخی، ویژگی‌های قومی و مذهبی، آداب و رسوم، موسیقی، بازی‌های محلی، معرفی جاذبه‌های گردشگری، موقعیت جغرافیایی و اجتماعی شهرها، مسیر‌ها و روستا‌های هدف گردشگری است که سبب تسهیل در فرآیند صدور مجوز‌ها می‌شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۰:۵۵ ۰۶ دی ۱۴۰۱
اره... ادم میارم بندا صد نو. برنامه گردشگری اقتصادی درست کنم....